سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل دلخراش زنی که در اینترنت با یک مرد دوست شد!

ایران نوشت:چند روز قبل جسد زنی ۴۰ ساله که با ضربات کارد به قتل رسیده بود در ابتدای جاده دودانگه به سمت سد شهید رجایی شهرستان ساری کشف شد.

http://img6.irna.ir/1397/13970409/82956843/n82956843-72412324.jpg

با اعلام این خبر به پلیس دقایقی بعد با حضور بازپرس ویژه قتل و پلیس آگاهی اقدامات لازم در خصوص تشخیص هویت جسد صورت گرفت. با شناسایی هویت وی مشخص شد که این زن متأهل و ساکن سمنان بوده است.

همزمان با شناسایی خانواده مقتول و ردیابی تلفن همراه وی مشخص شد که از چندی قبل با مردی که اهل مازندران بوده اما ساکن سمنان است آشنا شده بود. بدین ترتیب شناسایی وی در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارآگاهان ۳ روز بعد موفق شدند این مرد را پس از انجام اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی در شهرستان دامغان دستگیر و به ساری منتقل کنند.

سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در تشریح این خبر گفت: متهم پس از انتقال به استان مازندران، در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مورد بازجویی و تفهیم اتهام قرارگرفته و با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل زن جوان گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با این زن آشنا شدم و پس از جلب اعتماد وی با او قرار ملاقات گذاشتم. از آنجا که وی طلاهای زیادی داشت وسوسه سرقت به جانم افتاد به همین خاطر او را به جاده تفریحی ساری کشاندم و در حالی که قصد سرقت داشتم او مقاومت کرد که مجبور شدم با چاقو او را بزنم. بعد از قتل نیز جسدش را در مکانی خلوت رها کرده و به دامغان گریختم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *