سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

قاتل زن جوان ایلامی دستگیر شد

فردی که اواسط هفته گذشته زن جوانی را در یکی از محلات شهر ایلام به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

http://media.jamnews.ir/medium1/1394/04/03/IMG10371638.jpg
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به دستگیری فردی که اواسط هفته گذشته زن جوانی را در یکی از محلات شهر ایلام به قتل رسانده و متواری شده بود، گفت: علت این جنایت در دست بررسی است.

سرهنگ علیرضا گوهری روز شنبه در گفت وگو با   ایرنا اظهار کرد: فردی به نام (س – م) اواسط هفته گذشته در یکی از محلات شهر ایلام زن جوانی به نام (ف – ن) را به قتل رساند و سپس متواری شد و به یکی از شهرهای مجاور استان ایلام گریخت.

 

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این قتل کارشناسان پلیس آگاهی استان ایلام تلاش دامنه داری را برای شناسایی و دستگیری ضارب انجام دادند و در بررسی ها مشخص شد قاتل از استان خارج شده و به کرمانشاه گریخته است.

 

رئیس پلیس آگاهی ایلام یادآور شد: با هماهنگی پلیس آگاهی استان کرمانشاه محل اختفای این شخص شناسایی و در یک عملیات پلیسی قاتل دستگیر و به عمل ارتکابی خود اعتراف کرد و اکنون برای سیر مراحل قانونی و قضایی به ایلام منتقل شده است.

 

سرهنگ گوهری تاکید کرد: فرد دستگیر شده در اختیار دستگاه قضایی استان ایلام قرار گرفته است تا علت و انگیزه وی از انجام این عمل مشخص شود.

 

وی گفت: مجموعه انتظامی استان ایلام به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی با دست زدن به اعمال غیر قانونی امنیت روانی شهروندان را به مخاطره اندازند، لذا با قدرت و قاطعیت با مجرمان و بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهند کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *