جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ قبل از ظهر به وقت تهران

قاتل روانی روستای جهان آباد فهرج دستگیر شد

طی یکسری اقدام اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات ایرانشهر، قاتل متواری روستای جهان اباد فهرج در این شهرستان طی یک درگیری مسلحانه با مامورین دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری قاتل حادثه تلخ و دلخراش روستای جهان آباد شهرستان فهرج خبر داد وافزود: دستگاه قضائی با جدیت وخارج از نوبت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ضیالدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی یکسری اقدام اطلاعاتی توسط  ماموران پلیس اطلاعات ایرانشهر، دقایقی پیش قاتل متواری در استان سیستان وبلوچستان و در شهر ایرانشهر طی یک درگیری مسلحانه با مامورین  دستگیر شد.

 

این مقام قضائی تصریح کرد: قاتل جوانی ۲۶ ساله و دارای سابقه کیفری است که متاسفانه در تاریخ ۲ دی ماه  با مراجعه به در منزل پدر همسرش اقدام به تیراندازی و قتل ده عضو خانواده و همسایگانش  وهمچنین مجروح نمودن ۴ نفر دیگر شده بود.

 

وی بیان کرد: انگیزه وعلت اصلی این جنایت اختلافات خانوادگی بوده است که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است .

 

دادستان بم با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دادگاه عمومی شهرستان فهرج در حال انجام است،تاکید کرد: دستگاه قضائی  رسیدگی به این پرونده را باجدیت در دستور کار قرار داده است وانشاالله در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی قضائی به این پرونده صورت خواهد پذیرفت و متهم به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *