سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

قاتل دختربچه پاکستانی به ۲۱ بار اعدام محکوم شد +تصاویر

دادگاه مبارزه با افراط‌گرایی لاهور سرانجام حکم نهایی پرونده جنجالی قتل «زینب» کودک هفت ساله پاکستانی را اعلام و قاتل را به اعدام محکوم کرد.

https://ichef.bbci.co.uk/news/660/cpsprodpb/70D6/production/_100068882_zainab.jpg

به گزارش جیو تی‌وی، در حالی که حدود یک سال از حادثه دلخراش قتل و تجاوز به یک کودک هفت ساله پاکستانی به نام زینب می‌گذرد، سرانجام دادگاه حکم نهایی را صادر کرد. طبق این حکم که به تائید دیوان عالی این کشور نیز رسیده است، «عمران» قاتل این دختر در ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به دار مجازات آویخته خواهد شد. دادگاه درخواست اعدام این مجرم در ملأ عام را رد کرده و حکم در زندان مرکزی شهر لاهور اجرا خواهد شد.
گزارش‌ها حاکی است با بررسی‎های انجام شده و اثبات اینکه عمران به جنایات دیگری نیز دست زده است او به ۲۱ بار اعدام محکوم شده است.

http://jknn.net/wp-content/uploads/2018/01/IMG_20180112_123221.png
علاوه‌بر این، عمران به پرداخت چهار میلیون و ۵۰۰ هزار روپیه (تقریبا ۴۵ هزار دلار) جریمه نقدی نیز محکوم شده است.
گفتنی است، پرونده قتل زینب به یکی از جنجالی‎ترین پرونده‎های تاریخ پاکستان تبدیل شده بود و پیدا شدن جنازه این دختر هفت ساله در زباله‎دانی نزدیک منزلشان معمایی حل نشدنی می‌نمود.
تحقیقات و سپس آزمایش دی ان‌ای نشان داد که یکی از نزدیکان کودک با سوءاستفاده از اعتماد وی ابتدا زینب را مورد تجاوز قرار داده و سپس او را کشته است. رسانه‌های پاکستانی قتل زینب را با قتل «آتنا اصلانی» دختر پارس‌آبادی مقایسه کرده و خواستار برخورد مشابه با قاتل او، یعنی اعدام در ملأعام شده‌اند.

https://i.ytimg.com/vi/M3Wy5J1T8Cs/hqdefault.jpg

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *