جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

فیلم/ شکنجه وحشیانه یک فلسطینی توسط صهیونیست ها

مجله انلاین دوستان : پس از شکنجه و سوزاندن یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی، شهردار بیت المقدس در نمایشی متظاهرانه، با خانواده این نوجوان ابراز همدردی کرد و ضمن تکذیب دست داشتن صهیونیست ها در این جنایت، با قاطعیت گفت: این روش ما نیست. اما دو روز بعد، تصاویر شکنجه پسرعمومی همان نوجوان در رسانه ها منتشر شد.

سه روز پس از ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف اجساد سه صهیونیست ناپدید شده و پر شدن صفحات نخست روزنامه ها، سایت ها و رسانه های عمده و جریان ساز غربی از تصاویر ناراحتی خانواده این سه نظامی و به اوج رساندن پروژه مظلوم نمایی صهیونیست ها، هنوز حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین ادامه دارد و این رسانه ها، چشم خود را به روی جنایات آشکار آنها بسته اند.

دو روز پیش، در شرایطی که پروژه مظلوم نمایی صهیونیست ها با شدت پیگیری می شد، جسد شکنجه شده و سوخته یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در حومه یکی از شهرک های صهیونیست نشین کشف شد و با اینکه صدها شاهد عینی گواهی دادند که اتومبیل و تک تک افرادی که این نوجوان را به زور سوار خودرو کرده و ربوده اند، می شناسند، اما هیچ یک از رسانه هایی که همچنان تصاویر سه صهیونیست ناپدید شده را منتشر می کردند، اشاره ای به نوجوان فلسطینی نکردند و مقامات امنیتی نیز، چشم خود را به روی این جنایت واضح بستند.

اظهارات وقیحانه این مقام صهیونیستی در شرایطی بیان می شد که فیلم و تصاویر ربودن طارق ابوخضیر، توسط صهیونیست ها را ده ها تن از شاهدان عینی با گوشی های تلفن همراه و دوربین های خانگی از زوایای مختلف ضبط کرده بودند و در رسانه های فلسطینی نیز پخش شد.

دو روز بعد نیز، پسرعمومی این نوجوان که ۱۵ سال سن دارد، در چنگ نظامیان صهیونیست گرفتار شد و وحشیانه مورد ضرب و شتم آنها قرار گرفت.

این صحنه نیز، توسط ده ها گوشی موبایل ضبط شد و تلویزیون فلسطین نیز آن را پخش کرد، اما رسانه های جریان ساز غربی که همچنان پروژه مظلوم نمایی صهیونیست ها را پیش می برند و تصاویر اشک ریختن خانواده های سه صهیونیست ناپدید شده را منتشر می کنند، همچنان به سکوت مرگبار خود درباره جنایات صهیونیست ها ادامه می دهند.

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. بسم قاسم الجبارین
    خدایا ریشه صهیونیزم جهانی ونوکرانشون امریکا و اینگلیس و پدیده جدید خونخواران داعش را نیست و نابود کن

  2. نمیدونم چرا خدابه دادمسلمانان نمیرسه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *