پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

فیلم/ رفتار وحشیانه داعش با کودکان زیر ۱۶ سال در پادگان نظامی

www.dustaan.com-داعش-رفتار-وحشیانه-کودکانمجله انلاین دوستان :   گروهک تروریستی داعش، فیلمی را از نحوه آموزش نظامی کودکان زیر ۱۶ سال منتشر کرد.
سایت روزنامه “الدستور” مصر دراین‌باره گزارش داد؛ داعش، پادگان “بچه شیرها” را در شهر رقه سوریه با هدف آموزش نظامی کودکان زیر ۱۶ سال راه‌اندازی کرده است.
کودکان داعشی در این پادگان دوره‌های مختلف نظامی همچون دفاع شخصی، کمین زدن، استفاده از انواع اسلحه، ساخت بمب و مواد منفجره، حمله به منازل مردم و جنگ چریکی را آموزش می‌بینند.
این کودکان در کنار آموزش نظامی باید دوره‌های آموزش عقیدتی را نیز بر مبنای تفکر داعش بگذرانند.

نکته مهمی که در این فیلم جلب توجه می‌کند رفتار وحشیانه داعش با کودکانی است که به جای مدرسه و آغوش گرم پدر و مادر مجبور به تحمل مشکلات و سختی‌های فراوان جسمی و روحی هستند.

بعد از تسلط داعش بر بخش‌هایی از خاک عراق و سوریه با حمایت جبهه عربی-غربی-عبری و ترکیه، هر روز اخباری از جنایات وحشیانه این گروهک علیه مردم بی‌گناه در نقاط مختلف منتشر می‌شود که این گروه را به خطرناک‌ترین و وحشی‌ترین گروهک تروریستی جهان تبدیل کرده است.
بدین ترتیب گروهک تروریستی داعش نه تنها اسلام‌هراسی را در دنیا گسترش داده و چهره مسلمانان را با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای غرب دچار خدشه کرده است، بلکه با ایجاد تفرقه و درگیری، کشورهای اسلامی را تضعیف کرده است و کاملا در جهت منافع غرب و اسرائیل گام برمی‌دارد.

منبع : جبهه مستضعفین

۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *