جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

فیلم/ این کوچه دانشکده هنر است یا کوچه فساد خانه؟

مجله انلاین دوستان :  این دانشکده مجبور شد تا برای این کوچه درب آهنی بگذارد هر چند همچنان برخی از این دانشجونما ها در ورودی همان درب آهنی به کشیدن سیگار مشغول هستند.

www.dustaan.com-بی-خحابی-کوچه-عشاق-دانشکده-هنر-خبر-دختر-به گزارش شهدای ایران، قبل از آغاز سال نو ؛ سایت شهدای ایران با انتشار فیلمی از فساد علنی در کوچه کناری دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی که مختاباد عضو شورای شهر رئیس آن است از فساد های اخلاقی؛ اعتیاد و بی بند و باری در میان دانشجویان این دانشکده خبر داد. موضوعی که قبل از آن حتی مسئولین این دانشکده نیز نه تنها با آن برخورد نکرده بودند بلکه بستر آن برای دانشجویان فراهم بود.

برخی دانشجویان این دانشکده با حضور در کوچه حاجیان که جنب این دانشکده قرار گرفته است به کشیدن انواع مواد مخدر و روابط غیر اخلاقی می پرداختند که با انتشار و پیگیری پایگاه خبری شهدای ایران؛ این دانشکده مجبور شد تا برای این کوچه درب آهنی بگذارد هر چند همچنان برخی از این دانشجونما ها در ورودی همان درب آهنی به کشیدن سیگار مشغول هستند.

حال سوال این است که به راستی مسئولین این دانشکده چرا تاکنون نسبت به حل مشکلات و فساد این دانشکده اقدامی نکرده اند و اینکه به راستی حل مشکلات این دانشکده که خود مسئولینش در موارد متعددی کنسرت ها و کلاس های رقص برنامه ریزی کرده اند با بستن فقط درب کوچه کناری دانشکده حل می شود؟

انتظار می رود با تغییر در سیاست های مدیریتی این دانشکده نسبت به رفع مفاسد اخلاقی دانشجویان و تلاش در پیشبرد سطح علمی و توانایی ایشان گام های مثبتی برداشته شود.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *