پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

فیلم: انتقام سخت جنگنده های روسی از داعش در سوریه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بمب‌افکن های دورپرواز این کشور، با پرواز از خاک این کشور، مواضع داعش را در نزدیکی شهر تدمر سوریه بمباران کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ۶ فروند جنگنده – بمب‌افکن دورپرواز این کشور امروز (دوشنبه) با پرواز از روسیه، مواضع تروریست‌های داعش در نزدیکی شهر تدمر را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که بمب‌افکن‌های روسی از نوع “تو-۲۲-ام۳” ضمن پرواز از خاک روسیه، با استفاده از مهمات با قدرت انفجاری بالا، تاسیسات وابسته به گروهک تروریستی داعش را در شرق و شمال غرب شهر تدمر به شدت بمب‌باران کردند.

به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تاکید کرد که این بمب‌باران به انهدام یک مرکز فرماندهی در نزدکی شهر السخنه و یک ارودگاه مهم تروریست‌ها ، دو مرکز فرماندهی، یک انبار مهمات و سلاح، ۳ خودروی زرهی، ۱۲ خودروی مجهز به تیربار و هلاکت شمار زیادی از تروریست های داعش در نزدیکی شهر تدمر و شهرک آراک منجر شد.

وزارت دفاع روسیه افزود: همه‌ بمب‌افکن های روسی بعد از انجام ماموریت در سوریه، سالم به مقصد برگشتند.

گفته می شود که بمب‌ افکن های روسی دوربرد، ماه گذشته نیز ۳ بار مواضع تروریست ها را در شرق تدمر و نزدیکی شهرک های السخنه و آراک، بمب‌باران کردند.

روزنامه کامرسانت روسیه نیز پیشتر به نقل از منابع نظامی روسی از گزینه های مختلف ارتش روسیه برای گرفتن انتقام دو خلبان کشته شده روسی، از داعش خبر داد و اعلام کرد که ارتش روسیه در حال بررسی امکان پرواز جنگنده های روسی از پایگاه حمیمیم است.

جنگنده “تو-۲۲ام۳” برای حمله به اهداف مختلف در فاصله ۲۲۰۰ کیلومتری به کار گرفته می شود که این بمب‌افکن ها با موشک و بمب‌های هدایت شوند مواضع مورد نظر را هدف قرار می دهند.

دانلود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *