پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

در این گزارش فوتبالیست های معروفی که با خودروهای فراری شان دچار سانحه های رانندگی شدند را به شما معرفی می کنیم.

مهاجم برزیلی بارسلونا که با فراری‌اش دچار سانحه شد تنها بازیکنی نبوده که کنترل خودروی ایتالیایی لوکس و گران‌قیمتش را از دست داده است.

نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا صبح امروز (یکشنبه) در مسیر رساندن خود به هم‌تیمی‌هایش در زمین تمرینی بارسلونا دچار حادثه شد. او در مسیر کنترل خودروی فراری‌اش را از دست داد و آن با چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای در خلاف جهت جاده‌‌ای که در آن در حرکت بود قرار داد.

نیمار ۲۴ ساله اما خوش شانس بود که این سانحه نه تنها خسارت جانی نداشت بلکه خودرویش هم آسیب ندید. پیش از او چند تن دیگر از ستاره‌های فوتبال به سبک مجرمان فراری در حال گریز از دست پلیس، پای خود را بیش از آنکه لازم باشد روی پدال گاز فراری‌هایشان فشردند که البته بیش از مهاجم برزیلی پیشین سانتونس هم ضرر کردند.

در زیر پنج مورد از سوانحی که فوتبالیست‌ها در آن فراری‌های‌شان را نابود کردند مشاهده می‌کنید:

۱- کریستیانو رونالدو
ستاره پرتغالی رئال‌مادرید قبل از پیوستنش به کهکشانی‌ها و زمانی که برای شیاطین سرخ توپ می‌زد، فراری مدل ۵۹۹ GTB خود را به شدت به دیواره یک تونل کوبید و آن را به روزی انداخت که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

www.dustaan.com-فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

۲- آرتورو ویدال
هافبک شیلیایی بایرن‌مونیخ تابستان سال ۲۰۱۵ در حالی که در اردوی تیم ملی کشورش در رقابت‌های کوپا آمریکا به سر می‌برد، شبانگاه به یک کلوپ شبانه رفت و در بازگشت با حالتی غیرعادی به دلیل مصرف مشروبات الکلی پشت فرمان نشست و با یک خودروی دیگر تصادفی شدید داشت که به هیچ کسی آسیب نرسید. ویدال که در آن صحنه به دو افسر پلیس هم توهین کرد، به دلیل رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی یک روز بازداشت و از رانندگی محروم شد.

www.dustaan.com-فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

۳- اور بانگا
در ماه فوریه سال ۲۰۱۲ هافبک اینتر که آن زمان برای والنسیا توپ می‌زد، در یک حادثه ناگوار مجروح شد. او که در یک پمپ بنزین فراموش کرد که ترمز دستی خودرویش را بالا بکشد، بر اثر برخورد با آئودی R8 خود دچار شکستگی استخوان درشت نی و نازک نی شد. پنج ماه بعد او یک فراری خرید که در حومه شهر والنسیا دچار حریق شد و به شکل زیر درآمد.

www.dustaan.com-فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

۴- مارتین کاسرس
مدافع اروگوئه‌ای تیم یوونتوس در یک حادثه مضحک در تورین، با دلیل رانندگی با سرعت بالا کنترل فراری‌اش را از دست داد و یک ایستگاه اتوبوس را ویران کرد اما خودش در این حادثه آسیب ندید.

www.dustaan.com-فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

۵- ریکاردو کاستا
مدافع پرتغالی پیشین والنسیا در مسیر بازگشت از تمرینات به خانه‌اش به دلیل سرعت بالا در یکی از پیچ‌های جاده‌ای که در آن حرکت می‌کرد منحرف شد و پس از برخورد با چند درخت متوقف شد.

www.dustaan.com-فِراری‌هایی که نابود شدند! + تصاویر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *