چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

«فورد» خودروهای خود را از بازارهای آمریکای شمالی جمع می کند

شرکت خودروسازی «فورد» آمریکا حدود یک میلیون و ۳۸۰ هزار دستگاه خودروی خود را به علت مشکل در فرمان خودرو از بازارهای آمریکای شمالی جمع می کند.

«فورد» خودروهای خود را از بازارهای آمریکای شمالی جمع می کند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این اقدام پس از آن صورت می گیرد که مشکل میل فرمان خودرهای ساخت فورد منجر به وقوع دو تصادف انجامید.
اولین گروه، خودروهایی که از بازار جمع آوری می شود، شامل اتومبیل های فورد «فیوژن» مونتاژ شده در ایالت میشیگان (شمال آمریکا) است که در میان سال های ۲۰۱۳ (تیر/ مرداد ۹۲) تا فوریه ۲۰۱۶ (بهمن/ اسفند ۹۶) تولید شده است.
خودروهای مونتاژ شده در کارخانه جات ‘هیرموسیلو’ در شمال مکزیک و ساخت سال های ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۸ (خرداد/ تیر ۹۲ تا اسفند ۹۶) و خودروهای «لینکلن ام کِی زد» (MKZ) مونتاژ شده در بازه زمانی جولای ۲۰۱۳ تا مارس ۲۰۱۸ (تیر/ مرداد ۹۲ تا اسفند ۹۶) در این شرکت نیز از دیگر خودروهایی است که این شرکت آمریکایی قصد جمع آوری آن را دارد.
از مجموع یک میلیون و ۳۸۰ دستگاه خودروی شرکت خودرو سازی فورد، یک میلیون و ۳۰۰ میلیون در آمریکا، ۶۲ هزار در کانادا و ۱۴ هزار و ۱۷۲ دستگاه نیز در مکزیک جمع آوری می شوند.
این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد، پیشتر نیز شش هزار دستگاه خودرو فورد «فوکس» مدل سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ و فورد فیوژن ساخت سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را به علت خطر آتش گرفتن، از بازار آمریکای شمالی جمع آوری کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *