پنجشنبه , ۱۳ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

فریب دختربچه‌ها با آب‌نبات برای رسیدن به اهداف پلید

مجله انلاین دوستان :  مجرمی که دختر ۶ ساله را برای تعرض ربود، امروز محاکمه شد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-فال-روزانه۰۹۷۵به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این دختر ۶ ساله در حال بازی کردن کنار خانه‌شان بود که عمران خان او را به صندوق عقب ماشین می‌اندازد و به او تعرض می‌کند.
بر اساس گزارش پلیس؛ جسیکا، دختر بچه ۶ ساله در نزدیکی خانه‌شان در رئال، لنگشایر بازی می‌کرد که عمران خان ۳۴ ساله او را می‌دزدد و قبل از این که به او تعرض کند، کیلومترها از آنجا دور می‌شود.در تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد، “عمران خان” بعد از تعرض جسیکا را درون سطل زباله چرخدار انداخته و بعد از آن که این دختر از سطل زباله نجات پیدا می‌کند، خود را سرگردان و همراه با بچه‌های دیگری که آنجا بودند، می‌بیند.

پلیس همچنین ادامه داد: قبل از یک محاکمه برنامه‌ریزی شده، این متهم به جرم کودک‌ربایی به قصد تعرض و نقض جرایم پیشگیری جنسی محکوم شد.

عمران خان به جرم ربودن یک دختر ۱۲ ساله و تعرض به او در خودرو که مربوط به سال ۲۰۱۴ است، نیز محکوم شد.

پلیس در ادامه افزود: او دختران را به بهانه آب‌نبات یا توپ زیر ماشین افتاده است، به سمت خودرو می‌کشاند و وقتی نزدیک خودرو می‌شدند، آن‌ها را به صندوق عقب می‌انداخت.

پلیس لنگشایر ادامه داد: عمران خان از طریق فیلم دوربین مداربسته شناسایی و بعد از دو روز دستگیر شد.

سخنگوی پلیس در جمع خبرنگاران گفت: قاضی او را به دو بار حبس ابد برای جرایم آدم‌ربایی و تعرض به کودکان محکوم کرد.

پلیس محلی این ایالت اظهار کرد: من از نتیجه دادگاه به خاطر مصیبت هولناکی که این کودک و خانواده‌اش مجبورند تا همیشه تحمل کنند، خوشحالم. باید با شجاعت و مقاومتی که قربانی از خود نشان داد را ستایش کرد. امیدوارم افتادن عمران خان پشت میله‌های زندان بتواند کمی درد پدر و مادر جسیکا را آرام کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *