سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

فرناز رهنما: در تئاتر بازیگرانی را که فالوئرهای بیشتری دارد را انتخاب می‌کنند!

فرناز رهنما بازیگری که سابقه حضور در سریال های موفقی چون ساختمان پزشکان … را دارد میگوید : الان مد شده که بازیگر تئاتر را بر اساس تعداد فالوئرهایش در اینستاگرام انتخاب می‌کنند و این خیلی بد است.

http://ry-55.persiangig.com/image/93/20/%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%A7%D8%B2%20%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%20(1).jpg

فرناز رهنما گفت: متاسفانه الان مد شده که بازیگر تئاتر را بر اساس تعداد فالوئرهایش انتخاب می‌کنند و این خیلی بد است که ملاک کارگردان‌های ما تعداد فالوئرهای بازیگران است!

«فرناز رهنما» بازیگر سریال‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با فارس گفت: مدتی در نقش‌های جدی بازی می‌کردم،‌ اما درست با بازی در سریال‌های طنز شناخته شدم و بعد از آن فقط یک پیشنهاد سینمایی به نام «کام ماهی» داشتم که بزودی اکران می‌شود.

 

وی ادامه داد: بعد از بازی در سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی دیگر پیشنهادهای طنز قبول نکردم و برایم جالب بود که مدتی بعد از آن پیشنهادهای حضور در نقش‌ جدی به سمتم آمد.

 

این بازیگر همچنین افزود: بازی در اغلب ژانرها را دوست دارم و می‌خواهم بازیگری باشم که بتواند در همه قالب‌ها خود را محک بزند و در یک ژانر نماند و یکسال طنز و سال بعد رئال بازی کنم. هر چند ژانر وحشت نیز از ژانرهای مورد علاقه‌ام است که متاسفانه در ایران کمتر در این شاخه فیلم یا سریالی ساخته می‌شود.

http://khabis.com/wp-content/uploads/%D9%81%D8%B1%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7-%D9%88-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%B4-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%B4-farnazrahnama-instagram-4.jpg

وی از علاقه‌اش به ژانرهای بازیگری نیز گفت: قصه و فیلم‌نامه برایم مهمتر از هر چیز است. حتی در سریال «هشت و نیم دقیقه» به این دلیل که بعد از دو سه نقش طنز در نقشی جدی بازی می‌کردم،‌ کنار آمدن با نقشم در روزهای ابتدایی خیلی سخت بود چراکه برای خودم نیز عادت شده بود تا در قالب نقش‌هایی طنز بازی کنم.

 

بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» عنوان داشت: این شب‌ها مشغول بازی در تئاتر «حادثه در ویشی» هستم و نقش یک خدمتکار را به عهده دارم. این اثر نمایشی به کارگردانی منیژه محامدی در سالن استاد ناظرزاده کرمانی بروی صحنه می‌رود.

 

وی در ادامه گفت: متاسفانه الان مد شده که بازیگر تئاتر را بر اساس تعداد فالوئرهایش انتخاب می‌کنند و این خیلی بد است که ملاک کارگردان‌های ما تعداد فالوئرهای بازیگران است! نمی‌دانم چرا دوستان به بازی یک بازیگر نگاه نمی‌کنند و از هر طریقی به دنبال فروش نمایش‌هایشان هستند. شاید هم فکر می‌کنند که با تعداد بالای فالوئر، می‌توان تضمینی بر فروش بیشتر نمایش بود، اما این اصلا مقیاس قابل قبولی نیست. مدتی باب شده بود که بازیگرهای سینما را برای نقش‌های اصلی تئاترها انتخاب می‌کردند و الان مدل دیگری باب شده است و همین کارها را می‌کنند که آدم از فضای مجازی دل زده می‌شود.

 

این بازیگر ادامه داد: در صورتیکه در همه جای دنیا،‌ صفحات مجازی به نوعی رزومه بازیگر محسوب می‌شود که برای معرفی کارش آنها را ارائه دهد، اما متاسفانه در ایران به این شکل است. من هم مدتی در اینستاگرام فعالیتی نداشتم، اما بعد از مدتی برای تبلیغ کارهای خودم دوباره فعالیتم را ادامه دادم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *