چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

فردناشناس یک اداره را با بنزین به آتش کشید! +عکس

پلیس کانادا در جستجوی مهاجم ناشناسی که نیمه شب و با بنزین یکی از ادارات این کشور در شهر «وان» (Vaughan) را به آتش کشیده، است. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، لحظه به آتش کشیدن این ساختمان توسط این مهاجم ناشناس را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد ناشناس با یک خودروی مرسدس بنز سفید رنگ در مقابل ساختمان توقف می‌کند.

او سپس از صندق عقب خودرو چند باک بنزین برمی‌دارد و پس از شکستن شیشه‌های ساختمان و ریختن بنزین آنجا را به آتش می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که این فرد دو باک پر از بنزین را به داخل ساختمان پرت می‌کند و سپس اقدام به روشن کردن فندک کرده و ساختمان را به آتش می‌کشد. او سپس باک پر از بنزین سوم را نیز به داخل شعله‌های آتش پرتاب کرده و از محل حادثه متواری می‌شود.

مهاجم ناشناس یک اداره را با بنزین به آتش کشید! +عکس

شماره پلاک خودرو در ویدئوی منتشر شده به دلیل سرقتی بودن پلاک توسط پلیس محلی کانادا مات شده است. بنا بر گزارش پلیس محلی کانادا در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. پلیس کانادا با انتشار این ویدئو از شهروندان خواسته تا در شناسایی و دستگیری این فرد مهاجم با پلیس همکاری کنند. پلیس هنوز هیچ سرنخی از مرد مهاجم به دست نیاورده است. تحقیقات و جستجو‌های پلیس کانادا برای شناسایی و دستگیری مرد ناشناس ادامه دارد. هنوز انگیزه این مهاجم از به آتش کشیدن ساختمان مشخص نیست.

گفتنی است؛ بنا بر پستی که پلیس محلی کانادا در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است، این حادثه دقایقی پیش از ساعت ۲ نیمه شب تاریخ ۷ ژانویه و در خیابان ۳۵۵۰ روترفورد رخ داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *