پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

فردا سینماهای سراسر کشور تعطیل هستند

در پی درگذشت ایت الله هاشمی رفسنجانی روز سه‌شنبه (فردا) تمامی سینماهای کشور تعطیل هستند.

www.dustaan.com-فردا سینماهای سراسر کشور تعطیل هستند

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه ۲۰ دی‌ماه شورای صنفی نمایش توضیح داد: در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعلام عزای عمومی، روز سه‌شنبه سینماهای سراسر کشور تعطیل خواهد بود و دو فیلم جدید از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در سینماها اکران می‌شوند.

وی گفت: فیلم «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر و براساس درخواست توزیع‌کننده فیلم یعنی موسسه پخش فیلمیران مبنی بر عدم اکران فیلم، فعلا در سینماها نمایش داده نمی‌شود و طبق آیین‌نامه شورای صنفی نمایش هر موقع تصمیم برای اکران این فیلم گرفته شود، باید در گروه آزاد به نمایش درآید.

فرجی همچنین اضافه کرد: به این ترتیب فیلم «شاباش» که به عنوان فیلم بعدی پس از اکران «مالاریا» در برنامه قرار داشت، از چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه به سینماها می‌آید.

وی افزود: همچنین فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی خارج از سرگروه سینمایی از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه اکران می‌شود، البته سرگروه این فیلم پردیس سینمایی کوروش است که فعلا فیلم «نفس» در این سینما به کف فروش نرسیده است به همین دلیل «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» این یک هفته در گروه آزاد اکران می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *