پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فراموش کردن نام همسر دردسرساز شد!

مجله انلاین دوستان : یک مرد پاکستانی به علت فراموش کردن نام عروس مجارستانی خود در اداره ثبت احوال یکی از شهرهای انگلیس، بازداشت و زندانی شد.

www.dustaan.com-فراموش کردن نام همسر دردسرساز شد!فرهنگ نیوز/ “زبیر خان” جوان ۲۸ ساله پاکستانی، به علت فراموش کردن نام همسر مجارستانی اش در یکی از اداره های ثبت احوال در انگلیس، بازداشت شد.

روزنامه “دیلی تلگراف” انگلیس نوشت: کارمند اداره ثبت احوال انگلیس که در حال ثبت اطلاعات مربوط به زبیر خان داماد ۲۸ ساله پاکستانی و “بیتا زیلیجیا” عروس ۳۳ ساله مجارستانی به منظور صدور اوراق ازدواج مدنی برای آنها بود، وقتی متوجه شد که مرد پاکستانی نام عروس خود را نمی داند و با دفتر ازدواج تماس گرفته تا نام او را بپرسد، به آنها مظنون شد.

وی حدس زد که ازدواج آنها تقلبی و با هدف دریافت اقامت در اروپا صورت گرفته است، بنابراین با اداره مهاجرت تماس گرفت و اندکی بعد این عروس و داماد بازداشت شدند.

به این ترتیب دادگاه، زبیر و بیتا را به اتهام همدستی برای نقض قانون مهاجرت و اقامت، به ترتیب به ۲۰ و ۱۷ هفته زندان محکوم کرد.

بسیاری از مهاجران به کشورهای غربی برای گرفتن تابعیت این کشورها با زنان غربی ازدواج می کنند، زیرا با این ازدواج بسیاری از مشکلات آنها در کشورهای غربی حل و فصل می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *