سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فرار ناکام ال چاپویی از زندان کچویی!

مدیر کل زندان های استان البرز از دستگیری سه نفر از چهار زندانی فراری ندامتگاه شهید کچویی خبر داد.

عبدا… مرتضوی در گفت وگو با ایسنا گفت: سه نفر از چهار زندانی که روز چهارشنبه  از ندامتگاه شهید کچویی فرار کرده بودند،  دستگیر  شدند و ان شاءا… نفر چهارم هم به زودی بازداشت می شود.
وی ضمن تشکر از نیروهای   امنیتی و قضایی و اطلاعاتی استان البرز گفت: این زندانیان توسط یگان حفاظت زندان   و در کمتر از ۲۴ ساعت با  پیگیری های همکاران زندان ها  دستگیر
شدند.
دیروز خبرگزاری ها اعلام کردند که چهار زندانی در ندامتگاه شهید کچویی کرج با حفر تونلی در بخش کارگاه ها توانستند فرار کنند که این موضوع بازتاب گسترده ای نیز در فضای مجازی داشت و برخی کاربران آن را با فرار «ال چاپو» زندانی معروف مکزیکی مقایسه کردند.هرچند ال چاپو نیز اگر چه فرار موفقی داشت اما بعد از مدتی در جای دیگری دستگیر شد.
سیدعبدا… مرتضوی مدیرکل زندان‌های استان البرز در همین باره  اظهار کرده بود: کارگاه‌های بنیاد تعاون جنب زندان است و زندانیانی که متقاضی کار هستند در آن جا مشغول می‌شوند.وی افزود: ما زندانیان را صبح به صبح به کارگاه بنیاد تعاون زندانیان تحویل می‌دهیم. هنگام عصر که زندانیان را می‌خواستیم به زندان برگردانیم در شمارش آن ها، متوجه فرار چهار زندانی شدیم.
مدیرکل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: زندانیان ندامتگاه فردیس جرایم سبک مالی و کلاهبرداری دارند و با ایجاد حفره‌ای در زیر دیوار کارگاه بنیاد تعاون اقدام به فرار کرده‌ بودند .
درعین حال حسن جهانشاهلو دادستان فردیس نیز با بیان این که چهار زندانی از محوطه کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان فرار کرده‌اند،  تاکید کرده بود : این چهار نفر از داخل زندان فرار نکرده‌اند و موضوع حفر تونل از داخل زندان برای فرار تکذیب می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *