چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روز ۷ شهریور ۹۸ / فال روز تولد، فال حافظ و طالع بینی پنجشنبه

متولدین فروردین ماه

امروز نظرات و ایده های خود را به اشتراک بگذارید.

این روز ها برای بیرون رفتن و لذت بردن مناسب است.

هر کاری انجام دهید تا روابط نزدیکی با خانواده و دوستانتان داشته باشید و بدانید که هرچه بیشتر اجتماعی باشید, احساس بهتری خواهید داشت و حتی موفقیت به شما نزدیک تر خواهد شد.

همسر شما باید حالات روحیتان را تحمل کند. حساسیت سر و تب ناگهانی دارید.

در کار تان واقعی تر, دقیق تر و عملگراتر خواهید شد.

در خانواده تان باید محبت گرمی داشته باشید و دوست داشتنتان را بروز دهید.

محیطی ایجاد کنید که محرک, پرشور, و مساعد برای تجدید و برخوردهای غیرمعمول است.

کابینت داروهای خود را از تمام داروهای بی فایده یا خراب پاک کنید و بیشتر فکرتان را درست کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

روابطتان درها را به رویتان گشوده و جنبه اجتماعی شما را تسهیل خواهد کرد.

حس و شخصیتتان به شما این امکان را می دهد که خود را به جلو ببرید. عاقلانه است که فوری هر برگه ای را امضا نکنید و بی گدار به آب نزنید .

روابطتان را با کسانی قطع کنید که واقعاً به شما علاقه ندارند و فقط به سود بردن از شما فکر می کنند.

خوشحال می شوید که کسی را پیدا کنید که بتوانید با او روابط خوبی برقرار کنید.

اگر جو طوفانی است، از خود سیاست نشان دهید و همه چیز را حل و فصل کنید.

این امکان وجود دارد که در پی گیری اهداف خود مقاومت مهمی داشته باشید. دوستان قدیمی خود را فراموش نکنید; با آنها تماس بگیرید, به بیرون یا به خانه خود دعوتشان کنید تا یک شب ماندگار داشته باشید.

برای اینکه خونسردی خود را حفظ کنید, بر روی یک هدف تمرکز کنید, سعی نکنید خیلی چیزها را باهم انجام دهید.

متولدین خرداد ماه

امروز روز فوق العاده ای برای شما خواهد بود و می توانید قدرت خود را به خود و دیگران نشان دهید.

بهتر است کمی به مرتب کردن امور خود بپردازید و برنامه ریزی داشته باشید. لیستی از چیزهایی تهیه کنید که در زندگی به دست آورده اید. از چه چیزی لذت می برید؟

امرور روز خوش شانسی شماست و می توانید علایق خود را با دیگران به اشتراک گذارید تا حس خوب خود را به دیگران نیز منتقل کنید. هر چقدر زمان بیشتری را در طبیعت سپری کنید، بیش از همیشه احساس خوب و سرزندگی را تجربه خواهید کرد.

متولدین تیر ماه

امروز روز شادی و خوشحالی برای شما خواهد بود. ممکن است حس کنجکاوی داشته باشید و بخواهید ارتباط خود را با دیگران در اجتماع افزایش دهید.

امروز همه چیز بهتر از قبل پیش خواهد رفت. اگر زمان دارید، بهتر است که کمی دوچرخه سواری یاد بگیرید. این ورزش می تواند روحیه از دست رفته را دوباره به شما برگرداند.

امروز فرصت خوبی خواهید داشت که بتوانید اتفاقاتی را رقم بزنید که شما را راضی کند. امروز زمانی عالی است تا بتوانید به مهمانی های بزرگ بروید. سعی کنید که برنامه سفر را با دوستان خود بچینید تا از یکنواختی خود در بیایید.

متولدین مرداد ماه

امروز را حتما در کنار خانواده سپری کنید. مدتی است که علیرغم نداشتن مشکلی در زندگی، احساس غم زیادی می کنید و حالتان خوب نیست.

می توانید از یک مشاور کمک بگیرید و با راهنمایی های او حال خود را بهبود ببخشید. اطراف خود را از انسان های منفی نگر خالی کنید و سعی کنید که با رفتارتان به آنها بفهمانید که رفتار غلطی دارند. به کودکان و فرزندان خود بیشتر توجه کنید. از لحاظ عاطفی به خود و خانواده خود بیش از همیشه توجه کنید. در کاری که مشغول به آن هستید، احساس شادی زیادی ندارید.

بهتر است که کمی بیشتر جستجو کنید تا بتوانید شغل مورد علاقه خود را پیدا کنید تا احساس خوب و علاقه شما در زندگی تان نیز تاثیری مثبت داشته باشد.

متولدین شهریور ماه

سعی کنید که از خاطرات غمگین گذشته عبور کنید و بیشتر در زمان حال زندگی کنید. اهداف خود را بیش از همیشه در نظر بگیرید.

فاکتورهای مهم را در زندگی در اولویت قرار دهید. کمی بیشتر از قبل برنامه ریزی داشته باشید. از حسادت کردن و غیبت کردن پشت سر دیگران پرهیز کنید. انرژی کارهای منفی به خود افراد برمی گردد. پس از این رفتارها حذر داشته باشید. ممکن است که سردرد به سراغ شما بیایید که با استراحت کردن بهبود پیدا می کند. شاید مشکلاتی در بین افراد خانواده شما به وجود آمده باشد که نتوانید به طور مثبت و موثر به آنها پاسخ دهید. روابط دوستانه شما ممکن است که کمی دچار آشفتگی می شود. بهتر است که عقاید خود را با آرامش به دیگران بیان کنید.

متولدین مهر ماه

اگر می خواهید که از مشکلات گوارشی و هضم غذا دوری کنید، باید رژیم غذایی سالم را در پیش بگیرید و فعالیت ورزشی خود را افزایش دهید. سعی کنید که هر روز تعداد سه وعده را افزایش دهید اما در هر وعده غذای کمتری مصرف کنید. اجازه ندهید که کسی حریم خصوصی شما را مورد تجاوز قرار دهد و افراد را در آن وارد نکنید. به دلیل افکارآشفته بیخوابی سراغ شما آمده است. با کلاس های یوگا و مدیتیشن می توانید این قضیه را درست کنید. معمولا نمی دانید که در انتخاب های بزرگ زندگی چه تصمیماتی بگیرید و همیشه دچار سردرگمی می شوید اما نگران نباشید. با کمی تمرین می توانید کنترل بیشتری روی عواطف خود داشته باشید. احساسات بیش از حد خود را کنترل کنید.

متولدین آبان ماه

امروز مسئولیت های سخت و سنگینی روی دوش شما گذاشته می شود. بهتر است که تمام سعی خود را بکنید و آنها را به نحو احسنت به انجام برسانید. با این کار می توانید توانایی های خود را به دیگران ثابت کنید. اگر نقش موثری در محل کار داشته باشید، می توانید به زودی به درجات بالاتری دست پیدا کنید. بهتر است که اعتیاد خود را به گوشی و لوازم برقی کاهش دهید و کمی عادات سالم برای جسم خود را در پیش بگیرید. خودتان را برای تغییر موقعیت ها در زندگی آماده کنید و منتظر اتفاقات پرهیجان و مثبت باشید. مشکلات مالی می تواند باعث ایجاد کشمکش در رابطه های عاطفی فرد شود. پس در خرج کردن پول خود دقت کنید.

متولدین آذر ماه

شاید در طول روز احساس خستگی زیادی داشته باشید. می توانید برای بهبود این خستگی و به دست آوردن انرژی یک چرت کوتاه بزنید یا یک فنجان قهوه بنوشید. بیش از همیشه به بیرون بروید و با اجتماع و افراد دوست باشید. کارهایی را انجام دهید که شما را به آرزوهایتان نزدیک می کند. مطمئن باشید که با تلاش و کوشش می توانید هر کاری را از راه تخصصی خودش حل کنید. به اهداف خود بیش از همیشه فکر کنید و دلایل موفقیت دیگران را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید. امروز باید برای بهتر شدن زندگی خود قدم بردارید. مشکلات کوچکی در زندگی خانوادگی شما به وجود می آید که به زودی حل خواهد شد. ولخرجی نکنید. ورزش را بیش از همیشه جدی گرفته اید و مطمئن باشید که به زودی به نتایج اعجاب انگیزی در آن دست پیدا خواهید کرد.

متولدین دی ماه

عاطفه و احساس شما در روابطتان با همسر می تواند شما را به اوج ببرد. بهتر است که این ویژگی را در خود حفظ کنید. اتفاقی رخ داده که شما را غمیین و گوشه گیر ساخته است. بهتر است که به این ماجراها بی اهمیت باشید و شک نکنید که به زودی تمام آنها را فراموش خواهید کرد. تا دیر نشده، یک رژیم غذایی سالم را برای خود در پیش بگیرید. گوشه گیری شما به دیگران نیز آسیب وارد می کند. بهتر است که به نزد مشاور بروید و دوباره سرزندگی و شادابی خود را به دست بیاورید. امیدها و آرزوهای زیادی در سر خود می پرورانید. کیفیت را دوباره به زندگی خود وارد کنید. امروز روز مناسبی برای خرید کردن خواهد بود.

متولدین بهمن ماه

همه سختی های زندگی به یک چشم برهم زدن برای شما به آسانی تبدیل خواهد شد. به زودی موفقیت را از آن خود می کنید. بهترین برنامه های زندگی خود را می توانید در روزهای آتی به اجرا در بیاورید. رژیم های غذایی مختلف را در پیش بگیرید. کمبود ها و ناتعادلی های خود را در زندگی رفع کنید. میوه و سبزیجات بیشتری مصرف کنید. بهتر است که کمی در عادات ارتباطی خود با دیگران تنوع ایجاد کنید و کمی رفتارهای خود را تغییر دهید. شاید دلتان بخواهد که در گروهی قرار بگیرید اما بهتر است که به خودتان امیدوار باشید و بدانید که به تنهایی هم از پس کارهایتان برمی آیید.

متولدین اسفند ماه

امروز زندگی شغلی و تخصصی تان شما را از زندگی عادی و معمولی دور کرده است. سعی کنید که برای انرژی بالاتر، جذابیت های زندگی را افزایش دهید. البته منظور ما این نیست که برای جذابیت، هر کاری را انجام دهید و به سلامت خود یا دیگران آسیب وارد کنید. ورزش کردن و یاد گرفتن یک کار هنری جدید می تواند این جذابیت را در زندگی رقم بزند. امروز اتفاقات زیادی رخ می دهد که باعث می شود خوشبختی را بیش از همیشه در زندگی خود حس کنید. هوای تازه را تنفس کنید. بهتر است که ترتیب یک سفر را با دوستان یا خانواده خود بدهید. اگر فرزند دارید، توجه بیشتری را به آنها اعمال کنید. هنگام رانندگی بی احتیاطی نکنید./نمناک

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *