سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۹۶

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۶

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

خواسته های تان را به دیگران تحمیل نکنید، چون هیچ کمکی به تحقق اهداف تان نمی کند. امروز می توانید از تعاملات تان با دیگران نفع ببرید، البته به شرط این که سعی نکنید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و نقش فرمانده داشته باشید. این راهکار دیپلماتیک به این معنی نیست که باید دست از رویاهای تان بردارید، بلکه به شما توصیه می شود که اگر می خواهید احساسات تان را پرورش دهید، در مسیر موفقیت تان بیشتر از قبل با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

اگر از وظایف کاری تان چشم پوشی نکنید می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید. اما اگر مدام به دنبال راه های میانبر باشید تا کارها را سریع تر به سرانجام برسانید ممکن است بدون این که نتیجه ای بگیرید فقط منابع تان را هدر دهید. به دنبال مسیرهای جدید نباشید، همان راهی را بروید که پیشتر دیگران هم از آن عبور کرده اند. اگر امروز کاری را به تعویق بیندازید، بدانید که دیرتر انجام دادن آن انرژی بیشتری از شما می گیرد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز می خواهید برنامه های لذت بخش برای خودتان ترتیب دهید، اما این روند با نقشه های اطرافیان تان هماهنگ نیست. می توانید همه چیز را همان طوری که هست ببینید، یعنی بدون این که تحت تاثیر احساسات و عواطف تان قرار بگیرید، اما دل تان نمی خواهد که بیش از این از احساسات تان جدا بیفتید. دیر یا زود نیت های واقعی شما آشکار خواهد شد و دیگر نمی توانید آن ها را پنهان نگه دارید. اگر از همان ابتدای مسیر با صداقت پیش بروید همه چیز آسان تر خواهد گذشت.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است دوباره با یک مشکل احساسی قدیمی روبرو شوید و آن را بارها و بارها در ذهن تان بچرخانید تا راه حلی پیدا کنید. ترجیح می دهید حرفی نزنید، چون به نظرتان دیگران می دانند که چه در سر دارید و نیازی به گفتن شما نیست. یادتان باشد که سرکوب خواسته های تان و پنهان نگه داشتن آن ها شما را هدف دور می کند. به نفع تان است که احساسات تان را آشکارا بروز دهید، نگران هم نباشید چون هیچ کس شما را به خاطر صداقت تان سرزنش نخواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز ممکن است در آخرین لحظات به کمک تان بیایند. خوشبختانه نیازی نیست چیزی طلب کنید، دیگران از این که با شما همراه شوند حس خوبی خواهند داشت. اما یادتان باشد که همراهان تان ممکن است نتوانند به سرعت شما کار را پیش ببرند. نا امید نشوید و از آن ها به خاطر هر مقدار کمکی که می دهند تشکر کنید. حواس تان هم باشد که به موقع لطف آن ها را جبران کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز شاید نتوانید کارهای تان را چندان پیش ببرید، چون یکی از اطرافیان شروع به حسادت کرده و مانع راه تان شده است. اگر تمایل دارید که آرامش تان به هم نخورد، بهتر است راهکارتان را متعال سازی کنید تا چیزی به کسی برنخورد. یادتان باشد که دیرتر هم می توانید به اهداف تان برسید، فعلا بگذارید آتش حسادت ها خاموش شود. نگذارید اهداف تان باعث خراب شدن روابط تان با کسانی شود که برای تان مهم هستند.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

با چندین مانع روبرو هستید که انگار نمی خواهند از جلوی راه تان کنار بروند، اما بازگشت ماه به نشانه ی شما این قابلیت را برای تان به همراه آورده که واقع بینانه به مشکل تان نگاه کنید. ممکن است یک نفر بدون دعوت به کمک شما بیاید، بهتر است به جای این که لج بازی کنید به طریقی با حضور او کنار بیایید. بدانید که کار زیاد کلید حل مشکلات تان نیست، در عوض باید به تکه تکه ی اطلاعات تان خوب نگاه کنید تا آن ها را در جای درست قرار دهید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

دوست دارید که از جمع فاصله بگیرید، اما شاید فرصت مناسب برای تان پیش نیاید. با این که از مشارکت کردن با دیگران خوش تان می آید، اما دیگر از این وضعیت تکراری خسته شده اید. صبور باشید و بدانید که روزهای پر استرسی پیش رو دارید. برای این که از شدت فشارها فاصله بگیرید به ندای قلب تان گوش کنید تا زمان درست را به شما اعلام کند. شاید باورتان نشود، اما گر کمتر خودتان را جدی بگیرد همه چیز بهتر می شود.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز به راحتی می توانید خودتان را عصبانی کنید، به ویژه اگر بخواهید برنامه هایی را که ترتیب داده اید نهایی کنید. انگار در انتخاب های تان دچار تردید شده اید. به جای این که به دنبال تصمیم نهایی باشید، بهتر است به مسیرهای مختلفی که شما را به مقصد می رسانند فکر کنید. بدانید که رسیدن به ستاره ی بخت تان کار چندان سختی نیست.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

بهتر است به موانع و فشارهایی که در مسیر موفقیت تان پیش آمده خوب فکر کنید. اگر بتوانید تعادل را برقرار سازید، حتما به اهداف و خواسته های تان خواهید رسید. درباره ی نگرانی های تان با دیگران گفتگو کنید، چون این کار از شدت استرس های تان کم خواهد کرد. اما حواس تان باشد که از جاده منحرف نشوید، ممکن است همان لحظه که مسیر باز شد دوباره بسته شود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

در گفتگوهایی که امروز شرکت می کنید باید با فکر باز وارد شوید، چون اصلا معلوم نیست که این حرف ها به کجاها خواهد کشید. انگار دل تان می خواهد چیزهای تازه یاد بگیرید و تمایلی به بحث درباره ی موضوعات تکراری ندارید. حواس تان به حرفی که می زنید باشد، چون ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که ناخواسته مشکلی پیش نیاید و کسی هم ناراحت نشود حواس تان به پیچیدگی های موضوع بحث باشد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز ممکن است به این نتیجه برسید که اهداف قبلی شما آن قدرها هم که فکر می کردید مهم نبودند. نه این که فکرتان تغییر کرده باشد، بلکه دیدگاه تان وسعت بیشتری گرفته و اکنون افق های تازه تری را می بینید. به جای این که اشتباه کنید و بعدا مجبور شوید برای جبران شان کلی انرژی مصرف کنید، به نفع تان است که از همین الآن به سراغ کاری بروید که ارزش اش را دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *