پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه یکشنبه ( ۷ تیر ماه ۱۳۹۴ – ۲۸ ژوئن )

مجله انلاین دوستان :  فال روزانه یکشنبه ( ۷ تیر ماه ۱۳۹۴ – ۲۸ ژوئن )

فال روزانه یکشنبه ( 7 تیر ماه ۱۳۹۴ – 28 ژوئن )
فال روزانه یکشنبه ( ۷ تیر ماه ۱۳۹۴ – ۲۸ ژوئن )

فال روزانه ۷ تیر متولدین فروردین ماه

کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، اما به نظر می رسد که دل تان می خواهد در منزل بمانید و امروز را از چشم ها پنهان باشید. به شما توصیه می شود که از موضع تهاجمی خود دست بردارید و نسبت به کسانی که اطراف تان هستند حساسیت بیشتری نشان دهید. مشخص است که دوست ندارید نقاط ضعف تان بر دیگران آشکار شوند، اما بهتر است راهی پیدا کنید که دیگر از این موضوع نترسید. یادتان باشد که نیازی نیست مثل یک ابر انسان یا قهرمان ظاهر شوید، همین که یک انسان معمولی باشید کافی است.

فال روزانه ۷ تیر متولدین اردیبهشت ماه

خوش گذرانی با دوستان و خانواده ایده ی بسیار خوبی به نظر می رسد، به همین خاطر تصمیم دارید از کسان دیگری هم بخواهید تا شما را در شادی و تفریح همراهی کنند. شاید فکر کنید که اگر روابط اجتماعی تان را تقویت کنید می توانید احساسات متغیرتان را ثبات ببخشید. این راهکار می تواند به شما جواب دهد، البته تا زمانی که خودتان را درگیر صحبت های پوچ تمام نشدنی و شایعه پراکنی نکنید. یادتان باشد که به احساسات تان توجه کنید، حتی اگر باعث عصبانیت تان می شوند. قلب تان می خواهد پیامی را به شما برساند؛ وقت گذراندن با کسانی که دوست شان دارید باعث می شود تا به خود حقیقی تان پی ببرید.

فال روزانه ۷ تیر متولدین خرداد ماه

امروز از آشفتگی انرژی رنج می برید و این که نمی توانید خودتان را کنترل کنید خیلی اذیت کننده به نظر می رسد. می خواهید نظرتان را به همه بگویید، اما برای این کار باید آستین ها را بالا بزنید و برای اثبات عقایدتان در مقابل دیگران بایستید. یک ندای درونی به شما می گوید که این کار را نکنید، اما قبل از این که از مبارزه دست بکشید دوباره موضوع را از نظر بگذرانید. امروز خیلی سرسخت هستید و مثل این که قرار نیست صحنه را بدون مبارزه ترک کنید. شاید بهتر باشد فرصتی پیدا کنید و احساسات تان را با کسی در میان بگذارید. آن چه را که امروز فاش نکنید، می توانید فردا کاملاً انکارش کنید.

فال روزانه ۷ تیر متولدین تیر ماه

اکنون در حال تجربه ی احساسات عمیقی هستید که برای دیگران قابل درک نیست. با این وضعیت مشکلی ندارید، اما شاید اگر بخواهید همین چیزهایی را که اکنون عمیقاً حس می کنید با دیگران در میان بگذارید به مشکل بربخورید. نگران این نباشید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند. به تدریج وارد عمل شوید و با یک چیز کوچک شروع کنید، مثلاً یک موضوع ساده را با کسی در میان بگذارید و بعد در طول روز به سراغ موضوعات پیچیده تر بروید. با خودتان مهربان باشید و بدانید که تمام این ماجراها برای امروز کافی هستند.

فال روزانه ۷ تیر متولدین مرداد ماه

حواس تان باشد که امروز عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید، زیرا ممکن است یک جنجال غیر ضروری به راه بیفتد. شاید تصمیم بگیرید که خواسته های تان را پنهان کنید و پیش خودتان نگه دارید. به شما توصیه می شود که کمی اوقات فراغت پیدا کنید تا بتوانید با موضوعاتی که در زوایای پنهان ذهن انتظارتان را می کشند روبرو شوید. اگر کمی هم به خودتان بپردازید خوب است، زیرا نتیجه های شگفت انگیزی حاصل خواهد شد.

فال روزانه ۷ تیر متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است احساس کنید که از دیگران فاصله گرفته اید، یعنی به نظر می رسد که نمی توانید ارتباط احساسی قابل قبولی برقرار کنید. شاید اول فکر کنید که دیگران نیت شما را به درستی متوجه شده اند، اما کمی که گذشت می فهمید که یک بدفهمی اتفاق افتاده است. اما اشکالی ندارد، یادتان باشد که معمولاً وقتی از چیزهایی حرف می زنید که به سختی به وسیله ی زبان قابل بیان اند این وضعیت پیش می آید. این قضیه را بیش از حد شخصی نکنید و همه چیز را با یک لبخند ساده رد کنید. تنها سلاحی که اکنون در دستان شماست حس شوخ طبعی است.

فال روزانه ۷ تیر متولدین مهر ماه

امروز دچار شدت احساسات شده اید، اما به نظر می رسد که تصمیم گرفته اید حتی یک کلمه هم درباره ی چیزهایی که احساس می کنید به کسی چیزی نگویید. شاید بخواهید به کسی نشان دهید که واقعاً به او اهمیت می دهید، اما ترجیح می دهید که این کار را به وسیله ی اعمال تان نشان دهید و نه کلمات. البته منظورمان این نیست که امروز نمی توانید از همه ی راه های ارتباطی استفاده کنید. فقط به آن چه قلب تان به شما می گوید گوش دهید، البته ممکن است اولش سخت به نظر برسد. بگذارید تا این تجربه اوقات خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند.

فال روزانه ۷ تیر متولدین آبان ماه

عمیقاً به فکر فرو رفته اید و به شرایطی که اکنون دارید می اندیشید. به علاوه به ارزیابی دوباره ی برنامه هایتان برای آینده روی آورده اید. تصمیم دارید که منطقی عمل کنید، اما یادتان اشد که امروز احساسات تان مانع تفکر عقلانی خواهند شد. سعی نکنید که جلوی احساسات تان را بگیرید یا آن ها را محدود کنید، فقط بگذارید مسیر طبیعی خودشان را طی کنند و آن چه را که قرار است اتفاق بیفتد رقم بزنند.

فال روزانه ۷ تیر متولدین آذر ماه

به نظر می رسد که امروز نمی خواهید به دنیای احساسات وارد شوید و هدف دیگری را در واقعیت دنبال می کنید. اما مشکل این جاست که مشکلاتی وجود دارند که به شدت باعث نگرانی شما شده اند. دوست دارید به سراغ موضوعات آن چنانی بروید و درگیر بحث های عمیق فلسفی شوید. اما متأسفانه هیچ راهی وجود ندارد که امروز به این خواسته ی تان برسید. از مبارزه دست بردارید و یادتان باشد که حتی اگر نخواهید اما باید به احساسات تان توجه کنید.

فال روزانه ۷ تیر متولدین دی ماه

همین طور که امروز می گذرد به این نتیجه خواهید رسید که شرایط پیرامون تان پیچیده تر شده اند. امروز ممکن است با یک دوست یا یکی از اعضای خانوداه ی تان وارد بحث شوید، آن هم یک بحث داغ. به نظر می رسد که با دوستان و خانواده اختلاف نظر دارید. این اختلافات حل نشدنی به نظر می رسند و ناراحت کننده اند. البته چند راه حل را امتحان کردید اما موفقیت آمیز نبودند. واقعاً چرا دیگران این قضیه را تمام نمی کنند تا شما هم به کارتان برسید؟ به هرحال واضح است که این ماجرا به راحتی حل نخواهد شد. جالب است که بدانید یک انتخاب دیگر هم دارید: می توانید با یک لبخند همه چیز را تمام کنید.

فال روزانه ۷ تیر متولدین بهمن ماه

امروز خیلی دمدمی مزاج شده اید، تا حدی که ممکن است احساسات تان مانع تفکر عقلانی شوند. اما حواس تان باشد که شاید در یک لحظه همه چیز تغییر کند و سرنوشت راه دیگری را پیش روی تان بگذارد. به خاطر چیزهایی که تغییر کردنی نیستند بیهوده تلاش نکنید. سعی کنید با اتفاقات جدید همگام شوید تا اوضاع به نفع شما رقم بخورد. لزومی ندارد فکر کنید که همه چیز باید تحت فرمان شما باشد. بهتر است عقل و منطق را کنار بگذارید و کمی به احساسات تان میدان دهید.

فال روزانه ۷ تیر متولدین اسفند ماه

خواسته های احساسی شما امروز شدت گرفته اند، به همین خاطر تمایل دارید که یک ماجرای عاشقانه را آغاز کنید تا به مقصودتان برسید. می دانید که همیشه نمی شود به روش های منطقی به هدف تان برسید. چالشی که اکنون با آن روبرو شده اید ممکن است شما را به سرزمین های ناشناخته بکشاند. فقط باید به این جریانات اطمینان کنید و انعطاف پذیر باشید. تا سختی نکشید چیزی هم به دست نخواهید آورد./سیمرغ

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *