جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه چهارشنبه ۳ مرداد ماه ۹۷

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه چهارشنبه ۳ مرداد ماه ۹۷

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

متولدین فروردین ماه

امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما توجهی به مسوولیت‌هایتان ندارید، اما این موضوع تأثیری بر بازدهی کلی شما ندارد. اخیراً توجه شما به پروژه خاصی است که آن را دنبال می‌کنید. شاید به بن بست بخورید و برای جبران آن نیاز به تلاش زیادی داشته باشید.اما اکنون دید شما فراتر ازیک برنامه فوری است و به اهداف بلند مدت تری فکر می‌کنید. خوشبختانه، نگرش مثبت شما باعث می‌شود تا کار خود را طبق برنامه‌تان به اتمام برسانید.

متولدین خرداد ماه

شما امروز می‌توانید به اندازه یک فرد قدیس صبور باشید، اما این دلیل نمی‌شود که شما فرد مقدسی باشید!! شما فقط می‌دانید که چه خواسته‌هایی دارید و کارهایی که برای رسیدن به آنها لازم است را انجام خواهید داد. اگر شرکت کردن در یک بازی طولانی برایتان منفعت دارد، پس آن کاری است که شما باید انجامش دهید. فقط مطئمن شودید افکارتان همان چیزی است که ارزش صبر کردن را دارد.

متولدین تیر ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.

متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید، بلکه معنی‌اش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمیمی‌تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.

متولدین مهر ماه

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

متولدین آبان ماه

مهمانی‌ای که ترتیب داده بودید کنسل شده است، اما شاید هم تا موقعی که زندگی شما روی غلتک بیفتد به تأخیر افتاده باشد. شما با وجود اینکه مثل کارتون هانسل و گرتل که پشت سر خودشان خرده‌های نان ریخته بودند، دور اندیش بوده‌اید، ولی باز هم مسیر زندگی خود را گم کرده‌اید و نمی‌دانید چه کار کنید. همه چیز تغییر کرده است و شما هیچ نشانه‌ای پیدا نمی‌کنید. لازم نیست به تمام نشانه‌ها توجه کنید تا بفهمید به کجا قرار بود بروید، و بهترین راه این است که خودتان را به آنجا برسانید.

متولدین آذر ماه

شما حتی اگر برای کمک کردن به یک نفر و حل کردن مشکلات جزئی‌اش با او ارتباط برقرار کنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر کنید خیلی بی فکر عمل کرده‌اید. اما این سخن بدین معنی نیست که اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشکلاتی بشود شما باید راهتان را عوض کنید. بلکه معنی این حرف این است که شما وقتی رابطه‌ای را آغاز می‌کنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی‌تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از کار کردن با دلشوره و اضطراب است.

متولدین دی ماه

حالا که ماه هشتمین خانه شما یعنی خانه احساسات عمیق را فعال می‌کند، اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز کند. خوشبختانه شما اکنون کنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا که حتی مواقعی که ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ کنید.

متولدین بهمن ماه

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

متولدین اسفند ماه

حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *