سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۶

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۶

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا که ماه برای یکی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید که معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نکنید و اجازه ندهید که دیگران شما را از کوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی کنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود که شما از کار دست بردارید، سعی کنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز هیجان و شادی شما مسری است،‌ اما اگر دوستان و یا همکاران تان شما را حمایت نکنند همه شادی‌های دنیا هم نمی‌توانند کارها و مسئولیت‌های را که دارید انجام دهند. یک ایده بزرگ و عالی ممکن است آنقدر خوب به نظر برسد که شما بدون اراده آن کار را انجام دهید. فقط برای این عجله می‌کنید که آن را آنقدر محکم و استوار کنید که نیازی به دوباره کاری و هدردادن وقت برای دوباره انجام دادن آن نباشد. آرام باشید تا تلاش‌هایتان بتواند نتیجه ثابت و پایداری داشته باشد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است اگر نتوانید درک درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید که اشتباه می‌کردید. خوش بینی کورکورانه می‌تواند شما را با موانع یا صخره‌هایی در مسیرتان مواجهه کند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینکه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز کرده و مسیرتان را هموار می‌کند. بکار بردن قدرت کنترل تان، سیاست کاملا عاقلانه‌ای است به جای اینکه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی کنید قبل از آن از این سیاست استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اگر امروز دوست یا شریک تان عصبانی باشد،‌ شما این توانایی را دارید که او را آرام کنید. شما از این نمی‌ترسید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق نظرات شخصی خود حرکت کنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا کنند، به جای اینکه بر تفاوت‌های کاملا آشکار متمرکز شوند. اکنون به دنبال راه حل‌های محافظه کارانه نباشید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید امروز یک مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید که ریسک کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهایت از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *