پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه پنجشنبه ۲۰ دی ماه ۹۷

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه پنجشنبه ۲۰ دی ماه ۹۷

فال روزانهفال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

متولدین فروردین ماه

اگر احساس میکنید در موقعیتی قرار میگیرید که در رابطه با یک مخالفت، واکنش نشان میدهید. بهتر است که انرژی مثبت بیشتری داشته باشید و به طور کل، افکار منفی و دلسرد کننده که باعث چنین رفتارهای هاجمی در شما می شود را از خودتان دور کنید.و زبانتان را در چنین مواقعی حفظ کنید تا باعث ناراحتی اطرافیانتان نشود.

امروز بهترین زمان برای صحبت کردن های مستقیم و از بین بردن مسائل و مشکلات پیش آمده است، حتی اگر احساس میکنید که به آن نیازی نیست. اما جلوی ضرر را از هر جایی بگیرید، منفعت است.

امروز انرژی کیهانی به گونه ای است که به شما قدرت زیادی برای مقابله با مسائل پیش آمده، خواهد داد.

اگر اخیرا دچار مشکلات مربوط به عفونت های دستگاه ادراری شده اید، مصرف ویتامین E را افزایش دهید که به زودی سلامتتان برخواهد گشت.

زندگی حرفه ای وآینده شغلی شما رو به بهبود است و سرشار از موفقیت های پی در پی می باشد.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز بهتر است که صادق باشید و در مورد مشکلاتتان صحبت کنید، تا بتوانید با هم فکری با افراد دیگر برای حل آنها تلاش و برنامه ریزی کنید.

مشکلات پی در پی که اخیرا برای شما رخ داده است ،شما را دلسرد و نا امید کرده است اما بهتر است که مانند همیشه صبور و بردبار باشید و به آنچه که خداوند برایتان مقدر فرموده ایمان داشته باشید که بزودی همه چیز بر وفق مراد خواهد شد.

اخیرا تصمیم بر رها کردن پروژه های نیمه تمام تان که مدتی عقب افتاده اند گرفته اید.

اما با یک برنامه ریزی و اولویت بندی میتوانید به همه آنها سر و سامان دهید.با دور شدن از یکی از عزیزانتان دچار دلتنگی و آشفتگی شده اید، اما به زودی با دیدن موفقیت های وی ،خوشحالی بر این ذلتنگی غلبه خواهد کرد.

امروز ممکن است که در رابطه با یکی از فرزندانتان دچار نگرانی شوید ، بهتر ات که بیشتر به او اهمیت دهید و درک نسبت به این سن را افزایش دهید.

متولدین خرداد ماه

چالش های موجود میتوانند به عنوان یک هیولای غول آسا احساسات شما را جریحه دار کنند بهتر است که قوی تر باشید و توان مقابله با مشکلات را داشته باشید.

شما شخصی خلاق ، واقع بین ، پر شور و نشاط و همیشه آماده کمک به دیگران هستید. با این همه نداشتن صبر و حوصله باعث میشود گاهی این ویژه گی های مثبت زیاد به چشم نیایند.

امروز ممکن است دچار سرما خوردگی جزئی شوید، که با مصرف ویتامین c و استراحت بهبود خواهد یافت.

امروز سعی کنید بیشتر وقت خود را با خانواده و در کنار فرزندانتان بگذرانید و سعی کنید که از کوچکترین مسائل و نعمت ها در کنار آنها لذت ببرید.

متولدین تیر ماه

اگر با اضافه وزن و مشکلات این چنینی مواجه هستید و مبارزه میکنید، امروز بهترین فرصت برای مراجعه به پزشک تغذیه و گنجاندن یک برنامه ورزشی در روتین روزانتان می باشد.

امروز موقعیت کمک کردن به کسی را دارید که باعث تغییرات مهمی در زندگی او خواهد شد و به زودی عواقب مثبت ان به شما باز خواهد گشت.

در حرفه خود از روش های غیر قانونی و غیر منصفانه استفاده نکنید، زیرا ممکن است مشکلات جدی را فراهم کند که باعث پشیمانی شما خواهد شد.

اگر مجرد هستید، امروز برخوردی خواهید داشت که با کمی تحقیق و منطقی فکر کردن ممکن است که بخواهید این فرد ، نیمه گمشده شما باشد.

تجربه هایی که تا کنون کسب کرده اید، میتواند برای زندگی خانوادگی و حرفه ایتان هر دو مفید و تاثیر گذار باشد.

متولدین مرداد ماه

فشار های احساسی که اخیرا تحمل کرده اید، میتواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند و حتی به سلامت روح و روان شما آسیب بزند.

بهترین کار این است که استراحت و تفریح را در برنامه تان بگنجانید تا مدتی از چنین محیط های دور بمانید.

اگر پروزه های نیمه تمام دارید ، بهتر است که از لیست اولویت بندی استفاده کنید و برای هر یک برنامه ریزی داشته باشید.

انرژی کیهانی امروز به گونه ای است که اراده شما را افزایش میدهد و میتوانید تصمیمات و برنامه ریزی هایتان را با عزت نفس بیشتری انجام دهید.

صبوری و بردباری شما همیشه قابل تحسین بوده است ،این بار هم همین رفتار را اتخاذ کنید و با مشورت با افراد با تجربه و خردمند بهترین را ارائه دهید.

متولدین شهریور ماه

خلق و خوی شما امروز به گونه ای است که به خوش بین بودن و آرامشتان کمک میکند.

شما فرد باهوشی هستید و توانایی سازمان دهی چند کار بزرگ را در کنار هم دارید.اگر میخواهید که همه کار هایتان با هم به سرانجام و اتمام برسد، برنامه ریزی و نوشتن آنها را فراموش نکنید.

در برابر برخی تاخیر ها صبور باشید و بهترین عکس العمل را از خود نشان دهید، زیرا واکنش های تند شما فقط باعث ایجاد کدورت و حال بد خودتان میشود.

در زندگی جزئیات کوچک را نادیده نگیرید زیرا در خیلی از مواقع میتوانند تاثیر گذار باشند.

شما با همسرتان روابط و شرایط خوبی دارید اما مراقب افرادی که سعی در دخالت در زندگی خصوصی تان دارند باشید.

شما توانایی غلبه بر گذشته و نکرانی های آینده را دارید و با اعتماد به نفس بینظیرتان میتوانید زندگی را مدیریت کنید و پیش ببرید.

متولدین مهر ماه

مهم است عادت های قدیمی تان را که موجب ناراحتی شما و اطرافیانتان میشود، شناسایی کنید و سعی بر از بین بردن آنها داشته باشید.

شوخ طبعی و طنز را در خود افزایش دهید و تمایلتان را به گوش دادن بیشتر کنید که این دو در کنار هم میتواند شگفتی آفرین باشد.

افق های روشن بزرگی د رانتظارتان است ، سعی کنید که عمیقا به دل مشکلات بروید و هر چه سریعتر بهترین زندگی و موفقیت را برای خودتان رقم بزنید.

شما در فعالیت های مرتبط با سیاست، املاک، تبلیغات، غذا و گردشگری بسیار موفق خواهید بود سعی کنید یکی از آنها را به طور جدی دنبال کنید.

امروز بهترین فرصت برای سنجیدن ارزش واقعی خودتان در میان دوستانتان میباشد،اجازه دهید کع تفاوت دوستان دروغین و حامیان واقعی را متوجه شوید و به انها وفادار بمانید.

متولدین آبان ماه

امروز بهترین زمان برای استراحت کردن و رسیدن به علایق تان می باشد.کتاب بخوانید، به سینما بروید، یا فیلم مورد علاقه تان را در خانه ببینید و یا به موسیقی که به شما آرامش میدهد گوش کنید .

حتی چند ساعت آرامش میتواند حال شما را بهبود بخشد و انرژی شما را برای انجام کارها افزایش بخشد.

اگر میخواهید که از نظر تجاری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید به نفعتان است که رای سفر های کاری به شهر ها و یا حتی کشور های دیگر برنامه ریزی کنید و ایده ها و توانمندی هایتان را به نمایش بگذارید.

امروز منابع جدیدی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار خواهد گرفت و با افزایش درآمدتان از لحاظ مالی به ثبات بیشتری دست خواهید یافت.

احترام به همکارانتان را در هیچ شرایطی فراموش نکنید و از کمک های آنها قدر دانی کنید.

روابط عاطفی شما امروز وارد مرحله جدیدی خواهد شد و اعتماد و احترامی که بین شما و طرف مقابلتان است چندین برابر خواهد شد.

متولدین آذر ماه

انرژی امروز به گونه ای است که میتوانید از آن برای انجام کارهای مثبت و پیش بردن تعهداتتان استفاده کنید.سعی کنید به مسائل ساده تر نگاه کنید و سخت نگیرید.

این گونه همه چیز به زودی حل خواهد شد.

کنجکاوی شما در مورد امور دیگران بی فایده خواهد بود و آنها را آزار میدهد.از شایعاتی که اخیرا پخش شده است دوری کنید ،که به نفع شما نخواهد بود.

از هزینه های بی مورد و ولخرجی اجتناب کنید و برای آینده تان پس انداز و بودجه بندی داشته باشید و این گونه از بحران مالی جلوگیری کنید.

شما باید صبر و بردباری بیشتری داشته باشید تا از اتفاقات احساسی و عاطفی منفی جلوگیری کنید.

امروز ممکن است دچار اختلالاتی پوستس یا گبدی شوید که قبلا هم از آن رنج میبردید، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.

متولدین دی ماه

هرگز از کاری که میکنید نا امید نباشید و به انچه که ارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر برای هر بنده ای مقدور فرموده بینظیر خواهد بود.

امروز سعی کنید یک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید و تمام جوانب آن را بررسی کنید و تلاش و پشتکار برای رسیدن به ان را پیش بگیرید.

خوش بین و امیدوار باشید که امروز یا به همین زودی ها همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت.

هرگز از زندگی خود گله نکنیدد و علت نیک و بد آن را در وجود خود بیابید و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

دست بجنبانید و برای آنچه که قبلا آرزو و هدف شما بود است، تلاش کنید.

از خرج هایی که در بودجه امروزتان پیش بینی نشده بودند، اجتناب کنید. زیرا اگر مبلغی را از دست بدهید، زمان خواهد برد تا بتوانید آن را جایگزین کنید.

برای کنترل سرگیجه های اخیر و آرامش و اعصابتان، خوب است که یوگا و مدیتیشن و پیاده روی را در برنامه روتینتان بگنجانید.

متولدین بهمن ماه

در مورد مسائل و دشواری هایی که اخیرا رخ داده اند ،سعی کنید با افراد کار بلد مشورت کنید و رهنمودهای آنها را در زندگی تان به کار ببرید.سعی کنید همه چیز را از دیدگا دیگران نیز ببینید باز خورد های مثبت و منفی آنها را دریافت کنید و بهترین عملکرد را داشته باشید و تصمیم بگیرید که مثبت باقی بمانید و حتی اگر پاسخ منفی دریافت کنید.

شما اواخر امروز سر حال تر میشوید و ترغیب میشوید تا در نگرش های جدی خود تغییراتی ایجاد کنید و کارهای لذت بخش تر و جالب تری انجام دهید.

اگر نگرانی در دل دارید، ناشی از تجربیات تلخ گذشته شماست ، بنابر این بهتر است که گذشته را به دست فراموشی بسپارید و جایی را برای ورود اتفاقات جدید باز کنید.

امروز سعی کنید از تک تک لحظاتتان نهایت لذت را ببرید و در کنار عزیزینتان خوش باشید.

متولدین اسفند ماه

امروز سعی کنید تا میتوانید از سرگرمی های مورد علاقه تان لذت ببرید و کمبود های خوابتان را جبران کنید .

بهترین موقعیت برای بررسی آنچه که اخیرا انجام داده اید می باشد.

تصمیم دارید کار بزرگی را انجام دهید، در این باره تردید و نگرانی را از خود دور کنید و همه جوانب را بسنجید و با یک فرد خردمند مشورت کنید.

بزودی ممکن است صاحب بچه شوید که برای زندگی تان بسیار نیک و پر برکت خواهد بود.

عده ای به ظاهر دوست طراف شما را گرفته اند که فقط به فکر سوئ استفاده از شما خواهند بود آنها را از خود دور کنید وگرنه مورد آزار و اذیت قرار خواهید گرفت.

امروز خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که باعث هیجان و شادی شما خواهد شد./نمناک

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *