جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۷

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۷

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

متولدین فروردین ماه

شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می‌خورند چرا که عملگرا بودن شما آن چیزی است که آنها نیاز دارند. به نظر می‌رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند و سپس به چشم یک آماتور به شما نگاه کنند. اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی‌استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می‌دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می‌خواهید !

متولدین اردیبهشت ماه

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته داند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می‌شود. و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

متولدین خرداد ماه

ممکن است برایتان مشکل باشد که که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید که ایده‌ها و افکار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌کنند.

متولدین تیر ماه

بیان افکارتان به دیگران در وهله اول ایده خوبی به نظر می‌رسد، اما وقتی که ظاهر می‌شود می‌بینید بسیار مشکل تر از آن است که فکرش را می‌کردید. شاید اگر به همکاران تان بگویید که چقدر عالی کار می‌کنند و اینکه چقدر از کار کردن با آنها لذت می‌برید راحت تر باشد. هیچ راه حل دیگری رضایت بخش نیست، اما هنوز شما مدام در پی پیدا کردن راه‌های جایگزین هستید. اگر کارکردن را تا فردا به تاخیر بیندازید، می‌توانید کمی از این فشار را از خود دور کنید.

متولدین مرداد ماه

ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولدین شهریور ماه

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای‌تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

متولدین مهر ماه

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

متولدین آبان ماه

شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

متولدین آذر ماه

شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

متولدین دی ماه

ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛‌ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.

متولدین بهمن ماه

اگر امروز برنامه های شما به دلیل خستگی بیش از حدتان به هم خورده است، این اتفاق می تواند برای شما در بردارنده یک پیام باشد و بهتان یادآوری کند که آرام تر کار کنید. در سومین خانه شما کسوف رخ داده است و می تواند بر روابط شما با نزدیکانتان تأثیر مستقیم بگذارد. اگر به تازگی یک حادثه خیلی بی اهمیت تبدیل به مشکلی جدی شده است نباید با بدبینی به آن دامن بزنید. انرژی های مثبت شما می تواند همه چیز را به حالت اول برگرداند.

متولدین اسفند ماه

شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *