پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه شنبه ۲۷ آبان ماه ۹۶

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۶

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از “ایده های بزرگ” شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

برای شما واقعا واجب است که سریعا به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای حفظ کردن اعتماد به نفستان باشید. شما تا حدی اعتماد به نفستان را از دست داده اید که نمی‌توانید به راحتی در مورد کارهایی که انجام می‌دهید با افراد دیگر صحبت کنید. اما حالا فرصتی نصیبتان شده است که خودتان را نیز خوب بشناسید. پس امروز از کار زیاد و سخت نترسید. تغییرات به راحتی حاصل نمی‌شود، اما اگر از ته دل بخواهید تغییری را ایجاد کنید ارزشش بیشتر خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

خیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

حتی اگر فکر کنید اوضاع همیشه ثابت و یکنواخت هست، ولی امروز نقش شما در محیط کار عوض می‌شود. با تغییرات نجنگید!؛ برای اینکه این تغییرات آزادی و استقلالی که در جستجویش بودید را برایتان به ارمغان می‌آورند. ترس شما برای از دست دادن چیزهایی که دارید سبب می‌شود که شرایط را ثابت نگه دارید، اما این کار روند پیشرفتتان را سخت تر می‌کند. الان فرصتی بهتان رو کرده که از نظر شخصیتی نیز خودتان را اصلاح کنید، ولی برای اینکه به اهدافتان برسید، نیاز پیدا می‌کنید از بعضی از توقعات خود بگذرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

اگر دوستان شما کارهایی را انجام می‌دهند که شما از آنها انتظار ندارید شگفت زده نشوید. اینکه آنها بتوانند نقطه ضعف شما را به دست آورند شما را به دردسر خواهد انداخت، اما اگر شما قبول کنید که دوستانتان طرف شما هستند این موضوع عکس العمل منفی شما را تغییر خواهد داد. به این موضوع به عنوان یک فرصت بنگرید که شما را به آنچه که دوست دارید نزدیکتر می‌کند.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز شما در محل کارتان نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش کنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش کنید. با دقت کردن به عکس العمل‌های خود هنگام بروز مشکلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید که تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز کنید، این کار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیت‌های خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *