شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه جمعه دهم دی ماه ۱۳۹۵

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فروردین

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

اردیبهشت

با وجود اینکه به هوش و منطق معروف هستید، امروز از آن روزهایی است که احساساتتان کنترل شما را به دست خواهند گرفت و این مسئله حتی خودتان را هم تعجب زده خواهد کرد. ناگهان خود را غرق در احساسات می بینید، اما با آن مبارزه نکنید و خودتان را رها کنید. امروز سراغی از دوستان قدیمی خود بگیرید و یا اگر می توانید سرزده به دیدن پدربزرگ یا مادربزرگتان بروید. انرژی خود را برای رسیدن به رویاهایتان ذخیره کنید و آن را صرف کارهای بیهوده نکنید. با کار بیش از حد خودتان را خسته نکنید، مخصوصا اگر مجرد و در جستجوی عشق هستید، باید بدانید که زمانی که سرحال و پرانرژی هستید، عشق راحتتر به سراغ شما خواهد آمد.

خرداد

امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کند فعلی زندگیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید. شما عشقتان را همیشه به کسانی که دوست داشته اید ثابت کرده اید، اما گاهی باید این عشق را به زبان آورد. همسرتان را به یک شام دونفره رمانتیک دعوت کنید و به او بگویید که دوستش دارید.

تیر

الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

مرداد

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

شهریور

امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

مهر

اگر عادت دارید پیش از فکر کردن، حرف بزنید. امروز باید آن را کنار بگذارید. حواستان به همه حرف ها و حرکاتتان باشد. اگر مراقب زبان خود نباشید، مشکلات زیادی برای خود به وجود خواهید آورد. اگر در نظر دارید با فرد جدیدی آشنا شوید خیلی حواس خود را جمع کنید زیرا ممکن است فرد نامناسبی را برای خود انتخاب کنید. پیش از اینکه با دوستان یا همکاران دا و بیداد کنید و اعتراض کنید، حرف های خود را در ذهنتان مرور کنید تا از هر نوع دلخوری جلوگیری شود. سعی کنید از دیگران شاد بودن را یاد بگیرید.

آبان

تصمیم گرفته اید که راهکارهای جدیدی را به کار ببندید تا شاید اوضاع مالی تان تغییر کند. به نظر می رسد که ایده های اقتصادی جالبی دارید، اما نمی دانید که کدام یک شدنی و ممکن هستند. اعتماد به نفس تان را حفظ کنید و از دیگران بخواهید حمایت تان کنند. به توصیه های کسی که مورد اعتماد شماست توجه کنید تا بتوانید درست ترین و منطقی ترین مسیر را تشخیص دهید.

آذر

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

دی

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

بهمن

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

اسفند

امروز دوست دارید در مورد همه چیز حرف بزنید و برای عشقتان از هر دری سخن بگویید. ولی اگر قرار است شام رمانتیکی بخورید زیاده روی نکنید. باید گاهی هم به او فرصت حرف زدن بدهید و او هم بتواند احساس خود در مورد این رابطه را ابراز کند. اگر خوب گوش دهید چیزهایی یاد می گیرید. اختلافات با دوستان و شرکا امروز در نقطه ای پیش می آیند. نگران نباشید. در تصویر کلی تر، می توانید روی اهداف بلندمدت بخصوص با دوست یا شاید گروهی تمرکز کنید. صحبت های جدی شرایط را سخت تر می کنند. امروز ذهنتان می تواند همه چیز را به راحتی حل کند. همه چیز را آنطور که هست می بینید و در مورد تصمیمات خود عقلانی و منطقی رفتار می کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *