جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۳/۰۴»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۳/۰۴»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۳/۰4»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۳/۰۴»

فروردین:

ممکن است امروز در افق موقعیت های جالبی بوجود بیاید. آنها را به چنگ خود بگیرید و با حداکثر توانتان روی این موقعیت ها کار کنید. موفقیت های گذشته عالی هستند ولی موفقیت های امروز بهترند. امروز توصیه خوبی به شما می رسد.

اردیبهشت:

یک موضوع جالب جدید پیدا کنید. برای آنچه که اطرافتان است خودتان را بیشتر آماده کنید و یاد بگیرید که جزیی از دنیای کسی دیگر باشید. اگر امروز به دنبال ترفیع هستید، ستارگان طالعتان همه به نفع شما رای می دهند. کمی سرعتتان را کم کنید. اگر زندگی را همانگونه که هست بپذیرید سلامتیتان بهتر خواهد شد.

خرداد:

ممکن است امروز مشکلات مالی یا خانوادگی کمتر شوند و قرار است که آرام تر شوید. اگر کسانی اطرافتان هستند که برایتان ارزشی قایل نیستند از انها اجتناب کنید. مشکلات مالی همیشه درکمین هستند، پس مراقب باشید که چگونه خرج می کنید. دنبال اموری که قلبتان می گوید نروید، شما متعهدید!

تیر:

کارتان خیلی خسته کننده شده و اعصابتان را به هم ریخته است. با این حال از زیر کار در نروید و آن را ادامه دهید. به دوستان و همکاران اجازه ندهید که با مشکلات و سخن چینی به فضایتان هجوم بیاورند. اگر می خواهید موفق شوید به بهترین نحو از انرژیتان استفاده کنید.

مرداد:

امروز شانس زیادی مال شماست. آنچیزی خواهید بود که می خواهید و در تلاش هایتان به موفقیت خواهید رسید. می خواهید رژیمی را شروع کنید که روی آن حساب باز کرده بودید ولی اگر در ابتدا جواب نداد ناامید نشوید. برای موفق شدن در آن باید به همراه رژیم ورزش هم کنید. ممکن است همسرتان به شما بخندد، اما به زودی می توانید به خودش بخندید و جوابش را بدهید.

شهریور:

امروز در محل کار پروفایل پایینی را حفظ کنید. به جای تکیه کردن به شانس از حس ششم و منطقتان استفاده کنید. اگر بیش از حد شکلات بخورید خودتان را مریض می کنید. به جای آن چوب شور بخورید. مایعات زیاد بنوشید. امروز برنامه هایتان خیلی مهم نیستد. درباره ی آنها تجدید نظر کنید.

مهر:

امروز مهم ترین و سخت ترین کارهایتان را تمام کنید. سعی کنید در حین کار شاکی نباشید و نق نزنید. اگر روحیه تان را حفظ کنید می توانید به موقع، با بودجه مورد نظر و با کارامدی بالا همه کارها را تمام کنید. از نتیجه ی تلاش هایتان استفاده کنید. بعد از یک ناامیدی احساسی و عاطفی یک معذرت خواهی از شما خواهد شد. بهتر است که آنرا بپذیرید. امشب ذهنتان را استراحت بدهید.

آبان:

ممکن است برای رهایی از مشغولیت های ذهنی که برایتان ناراحتی و استرس آورده اند، مجبور شوید که به تمرین یوگا و مراقبه بپردازید. میزان انرژیتان خوب است ولی هنگام صحبت کردن با همسرتان مراقب باشید مضطرب و پرتنش نشوید. اگر مراقب نباشید تنش هایتان به عنوان بی اهمیت بودن ترجمه می شود.

آذر:

امروز باید کارهی دنیوی و جزیی خود را تمام کنید. اگر می توانستید فرار کنید و به یک تعطیلات بروید خیلی خوب می شد، ولی الان نمی توانید این کار را بکنید. بهتر است به حرف آنهایی که مسن تر و عاقل تر از شما هستند گوش کنید. آنها می توانند در هر شرایط سختی شما را راهنمایی کنند.

دی:

امروز مثل یک بچه انرژی دارید. در حین کار برای خود قانون تعیین کنید. اخلاق فوق العاده شما در محل کار دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. لبخند بزنید و به کارتان ادامه دهید. با این حال مطمئن شوید که برای تمام کردن کارها به درستی، تمام اطلاعات لازم و دستورالعمل ها را دارید.

بهمن:

امروز راه های بامزه ای برای پول درآوردن پیش رویتان است. شاید در اینترنت دستورالعمل آن را پیدا کنید که برایتان نتیجه بخش است. می توانید وسایل کهنه تان را بفروشید. خلاق باشید. راه های بسیار زیادی برای افزایش درآمد وجود دارد.

اسفند:

قبل از تصمیم گرفتن تمام جنبه های موقعیت را بسنجید. معشوقه تان امروز خوب است، ولی خودتان احساس می کنید که نیاز به مقداری فعالیت بیشتر دارید. اگر احساس می کنید که به دلیل عدم توانایی در تصمیم گیری برای آینده و یا اینکه کجا بروید در عشقتان دچار تردید شده اید، باید درباره احتمالات مختلف بحث کنید و تعیین کنید که هدف هایتان چگونه است و می خواهید به کجا برسید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *