دوشنبه , ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۷/۱۳»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۷/۱۳»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۷/۱3»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۷/۱۳»

فروردین:

در روابط مهم خود صفحه ای جدید را ورق خواهید زد. حتی اگر نیمه ی دومتان تغییرات را ایجاد کند، حتما مراقب واکنش خود به آن نیز باشید. اولین پاسختان می تواند حیاتی باشد. نشان بدهید که برای نیازهای دیگران نیز اهمیت قایلید، و فقط به خودتان فکر نمی کنید.

اردیبهشت:

قادر نیستید که به شدت مسیر زندگی خود را تغییر دهید، ولی قطعا می توانید مقداری از جزییات هستی ویژه ی خود را تغییر دهید. وقت خوبی است تا وسایل آرایشی و فرایندهای جدیدی را امتحان کنید (بویژه اگر آنها کمک می کنند که تناسب اندام و انرژی خود را حفظ کنید).

خرداد:

نباید از نشان دادن عطش خود برای عشق و ماجراهای خلاقانه خجالت بکشید. شاید به همه ی آن چیزی که می خواهید نرسید، ولی نتیجه بیش از آن چیزی خواهد بود که انتظارش را دارید. امروز برای مهمانی های شاد که پر از افراد محبوب هستند مطلوب می باشد.

تیر:

یک سری تغییرات دیگر در زندگی شما با این شروع می شود که روی خود کار می کنید یا در محیط اطراف تغییراتی را ایجاد می کنید. اگر به این ادامه دهید که مرتب برای خود و دیگران تکرار کنید که فردی محترم هستید، باز هم عزت نفستان بیشتر از این نمی شود.

مرداد:

نباید تنها بمانید. در غیر این صورت کسی وجود نخواهد داشت تا کارهای زیاد و پتانسیل خلاق غنی شما را تحسین کند. وقت آن است که از زندگی در زندگی عمومی لذت ببرید و به دنبال این باشید که به افراد بانفوذ و مشهور معرفی شوید.

شهریور:

شهریوری های منطقی امروز نمی توانند صرفه جو باشند. برعکس مرتب دوست دارید چیزی بخرید (مثل یک تکه پوشاک یا هدیه ای برای فردی عزیز). خرید های برنامه ریزی نشده و گزافی ممکن است پیش بیایند که تحت تاثیر مد روز، تبلیغات، توصیه ی دوستان یا غیره صورت می پذیرند.

مهر:

حق این را دارید تا زندگی را از اول آغاز کنید. فقط به یاد داشته باشید که هر تغییری باید با خودتان آغاز شود. شاید وقت آن است که نگرش خود را نسبت به روابط شراکتی قدیمی تغییر دهید، ظاهر و رفتار خود را بهتر کنید، به دنبال یک مقصد مسافرتی بهتر باشید، یا راه کارآمدتری برای ابراز خود پیدا کنید.

آبان;

روز خوبی برای کار بر روی خودتان است. شاید نیاز به این دارید که موقتا خودتان را از چشم عموم دور کنید یا مقداری زمان را در بیرون بگذارنید تا به نتایجی که دنبالش هستید برسید. برای افراد خجالتی و خسته خوب است که در مقابل آینه بایستند و ورزش هایی را انجام دهند که برای بهبوبد عزت نفس مفیدند.

آذر:

شرایط امروز برای ملاقات های مهم و رخدادهای تیمی مناسب هستند. از رویکردهای غیرمعمول برای سامان دهی مهمانی ها، جشن ها، ناهار کاری یا رخدادهای سیاسی هراسی نداشته باشید. یک فرد با نفوذ و محترم را دعوت کنید – این باعث ثبات کارتان می شود.

دی:

موفقیت شما به انتخاب صحیحتان بستگی دارد. شاید به اندازه ی کافی شجاع باشید تا به یک هدف غیرمعمول بزرگ بتوانید دست پیدا کنید. اگر روی اسبی بد شرط بندی کنید، انگار دارید به مسیر غلط قدم می گذارید.

بهمن:

این روز خارق العاده مسیری بزرگ برای آینده ی شما باز می کند. بااین حال، محبت های بخت و اقبال کمی فریب دهنده است – کمی زمان می برد تا آن را تشخیص دهید. شاید مجبور باشید بیش از آنچه انتظار داشتید کار کنید و بیش از آنچه پیش بینی می کردید بپردازید.

اسفند:

امروز می تواند پر از احساسات قوی و حتی استرس باشد، ولی همه و همه نکته ی مثبتی در خود خواهند داشت. رخدادهای غیرمنتظره ای مثل نوآوری ها یا دخالت مردم بانفوذ ممکن است پیش بیایند. آنها با شدت مسیر رخدادها را به نفع شما تغییر خواهند داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *