دوشنبه , ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۰»

مجله انلاین دوستان :  فال امروز شما چیست؟! «فال روز پنجشنبه ۹۳/۰۷/۱۰»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۷/۰9»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز چهارشنبه ۹۳/۰۷/۰۹»

فروردین:

هیچ علامتی را نادیده نگیرید. تمام حرف ها را چک کنید و اطلاعات را تایید کنید – از تمام تردیدها خلاص شوید. تمام فایل های کاری را مرتب کنید. امروز به فضای کلی کار حساس شده اید و باید درمورد مسایل ریز بین همکاران خود آگاه باشید.

اردیبهشت:

تنها نباشید. تنهایی احساس راحتی می کنید، ولی موفقیت واقعی فقط با همکاری نزدیک با دیگران ممکن است. وقتی عالی برای یک دیالوگ، مشاوره و مطالعه است. وقتی مناسب برای حرف زدن با بچه، معلم یا پزشکتان است.

خرداد:

توصیه می شود که امروز را با رسیدن به کارهای جزیی و همچنین رسیدگی به محیط اطراف آغاز کنید. خانه یا اداره تان نیز ممکن است به زمان یا تلاشی اضافی نیاز داشته باشدو یادتان نرود که میز خود را تمیز کنید و فایل ها و فولدرهای کامپیوتر را مرتب کنید.

تیر:

فرصت های زیادی دارید، بااین حال ستاره ها هشدار می دهند که پا را از مرزها فراتر نگذارید. علایق عملی خود و همچنین علایق فرزندان، اقوام نزدیک یا همسرتان را در نظر داشته باشید. کارهایتان را بر اساس پروژه، برنامه، سناریو یا طرح اخیر خود انجام دهید.

مرداد:

شرایط امروز برای خریدها و تصمیمات دقیق مطلوب است. درامی مصنوعی که همیشه درون آن می افتید مانعی برای حل مشکلاتتان است. حداقل برای مدتی خودتان را رام کنید، آرام و باثبات و دقیق باشید.

شهریور:

برای موفق ماندن مجبور نیستید که نبوغ حیرت انگیزی از خود نشان دهید. با خودتان، رفتارها و سلیقه های طبیعیتان روراست باشید، آن هم با سازگاری با محیط اطراف. امروز اطلاعات مفیدی به دست می آورید و افراد مفیدی با شما در تماس خواهند بود.

مهر:

امروز برای مکالمات خصوصی و مسافرت با اهداف خصوصی مناسب است. در صورت امکان یک لیست از کارها تهیه کنیید و یک به یک از طبق آن پیش بروید. همچنین ممکن است مشغول برنامه ریزی، طرح ریزی، جمع بندی، محاسبه، ویرایش و یا کار روی گزارشات باشید.

آبان:

روزی عالی برای کار روی فایل های پزشکی، گزارشات علمی و مالی و مکاتبات کاری است. همچنین مناسب ملاقات، دورهمی های غیررسمی و همچنین ایجاد تغییرات در برنامه ها و طرح های آینده است.

آذر:

امروز تصمیم و اراده نقش بزرگی در زندگیتان ایفا می کند. اگر به دنبال چیزی هستید جزییات را نادیده نگیرید. این جزییات است که به درستی حرفه ای بودن شما را مورد تاکید قرار خواهد داد. در هر دو نوع امور بزرگ و جزیی به اصول خود پایبند باشید.

دی:

اگر درگیر تحقیقات و همچنین فعالیت های قانونی، علمی و پزشکی باشید روزتان خیره کننده خواهد بود. بعنوان مشاور، معلم یا واسطه موفق خواهید بود. داشتن یک طرح درست می تواند از به هدر دادن زمان و تلاش فیزیکی بسیاری حفظتان کند.

بهمن:

امروز بی مسئولیتی جایز نیست. روی شانس کورکورانه تکیه نکنید. در هر کاری و هنگام حل مشکلات، تصمیم خود را بر اساس یک رویکرد سازنده و معقول بگیرید. در جزییات از خود دقت و عمقی نگری نشان دهید. در این صورت مجبور نیستید با مشکلات بزرگتر روبه رو شوید.

اسفند:

خط حیله گری و توانایی گریز شما تنها به میزان کمی قابل قبول اند. این به ویژه زمانی مهم می شود که با کسی به مکالمه می نشینید. وقتی می توانید حرف بزنید و بحث کنید بازی موش و گربه اصلا صحیح نیست. در زندگی زناشویی بهتر است که بتوانید به طور متعادلی همدیگر را تحسین کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *