جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز سه شنبه ۹۳/۰۳/۲۰»

مجله انلاین دوستان :   فال امروز شما چیست؟! «فال روز سه شنبه ۹۳/۰۳/۲۰»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز سه شنبه ۹۳/۰۳/20»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز سه شنبه ۹۳/۰۳/۲۰»

فروردین:

بسیاری از انرژیتان ممکن است صرف جروبحث و هم چنین تلاش برای حل امور خانواگی شود. وقت بدی برای استارت کارهای مرتبط با بنگاه، خانه و روابط با اقوام است. هرگونه سفر، بویژه سفرهای برنامه ریزی نشده مطلوب نخواهند بود.

اردیبهشت:

علی رغم تعدادی سورپرایز، موقعیت شما امروز درکل ثابت بوده و احتمالا برنامه هایتان محقق خواهند شد. مسافرت ها و مذاکرات موفقیت آمیز خواهند بود. ممکن است به معامله ای بپردازید که قبلا به تاخیر انداخته بودید.

خرداد:

باید تلاش کنید که همه چیز را در محل زندگی و کارتان مرتب کنید. وقت خارق العاده ای برای ترتیب دادن به همه چیز، کاوش در اموال و رسیدگی به حساب های بانکی است. ممکن است کمی از وقتتان را روی خرید جواهر، دارو و کالاهای خانگی کنید.

تیر:

به نظر می رسد که ستارگان عمدا یک زمینه ی ایده آل برای کارهایتان فراهم کرده اند. صرف نظر از این که چه کاری می خواهید بکنید، خیلی لازم نیست در این راه تلاش به خرج دهید. اکثر مشکلات به سادگی حل می شوند و تمام سوالاتتان حل خواهند شد.

مرداد:

حس ششم و ذهنتان امروز با همکاری نزدیک با هم کار می کنند. اگر می خواهید به موفقیت برسید، باید اول ذهنتان را با موج صحیح تنظیم کنید. شاید مجبور شوید که چیزی را به یاد آورید یا برای رسیدن به یک چارچوب ذهنی درست با کسی حرف بزنید.

شهریور:

روز خارق العاده ای برای برنامه ریزی آینده است. در انجام این کار سعی نداشته باشید که راهی جدید اختراع کنید، بلکه به جای آن صرفا روی یک سیستم آشنا تکیه کنید. این اهمیت ویژه ای برای آنهایی دارد که اولویتشان اهداف بلندمدت است. با کسی که به او اعتماد دارید مثل والدین یا اقوام مسن تر، حرف بزنید.

مهر:

الان دارید بیوگرافی خود را می نویسید، و به همین دلیل است که تلاش دارید بیشتر هدف محور باشید و کنترل شخصی روی همه چیز داشته باشید. اگر تابع کسی هستید و موقعیت کلیدی ندارید، نباید ارتباطتان با مدیریت را از دست بدهید.

آبان:

وقت خارق العاده ای برای مسافرت ها، مطالعه و مکاتبات است. در انجام صحبت های کاری و شخصی به یک اندازه اعتماد بنفس خواهید داشت. مشکلات موقت غیرمنتظره-مثل شکست درحین فرایند ارتباط- به سرعت قابل حل هستند.

آذر:

امروز بسیاری از شما در مواجهه با آینده و گذشته احساس ترس می کنید. شاید با عواقب بی نظمی خود یا اهمال کاری مثلا آشوب در فایل ها مواجه شوید. حتما کاغذهایتان را مرتب کنید، مخصوصا آنهایی که با بنگاه، میراث، بیمه و غیره مرتبط هستند.

دی:

امروز چیزهای زیای به تواناییتان برای میزبان مذاکرات بودن بستگی دارد. برای کسب موفقیت باید قاطعیت و نرمش را با هم نشان دهید. آماده باشید که در جزییات کوچک مصالحه کنید، ولی درمورد هرچیزی که اهمیت اساسی برایتان دارد موضع خود را حفظ کنید.

بهمن:

امروز فعالیت های روزمره در برنامه تان است. سعی کنید به خاطر کمی تغییر از آن لذت ببرید. ممکن است مجبور شوید تست حاضرجوابی، خرد و نظم و ترتیب را پس دهید. روز خوبی برای آنهاییست که در رشته ی خدمت رسانی کار می کنند، یا اینکه درگیر کارهای بسیار دقیق هستند.

اسفند:

شما بسیار حساس هستید و امروز طالعتان اعتماد بنفس اضافی و حس امنیت لذت بخشی را برایتان فراهم می کند. پرجرات باشید و کاری را انجام بدهید که همیشه از آن می ترسیدید. شاید وقت آن رسیده که حس زیبایی شناسی، و استعدادهای موسیقی ، ادبیاتی یا هنری طبیعی خود را به کار گیرید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *