پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۲/۲۲»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۲/۲۲»

fal-roozanehWwW.dustaan.com_1

فروردین:

کنجکاوی و اجتماعی بودن شما اجازه نمی دهند برای مدت طولانی تنها بمانید. خودتان تصمیم بگیرید که چطور با دیگران ارتباط برقرار کنید. بسیاری از شما دوست دارید شخصا وحضوری با دیگران ارتباط داشته باشید. وقت خوبی برای جمع شدن با دوستان و پیاده روی کردن و خوش گذراندن است.

اردیبهشت:

توانایی ارتباط برقرار کردنتان ممکن است حیرت زده تان کند. می توانید در جاده، فروشگاه یا در یک رخداد با دیگران تعامل داشته باشید. دعوت به ملاقات با کسی را نباید رد کنید. موقعیت رسیدن به یک حراجی را از دست ندهید. به پارک بروید یا از یک مرکز تفریحی دیدن کنید.

خرداد:

شما فرد قابل توجهی هستید. بسیاری از افراد درتلاشند که همراه یا پیرو شما باشند. بااین حال، احتمال این وجود دارد که کسی به شما درسی بیاموزد. اکثر شما نقش یک فرد مشهور، دوست خوب و نجیب و راهنمای سخاوتمند را دارید.

تیر:

امروز زندگی درونی نقش مهم تری از جریان بیرونی رخدادها در زندگیتان پیدا می کند. شاید پر از هیجانات، امیدها و افکار شوید. اگر نوع خردمند و هوشمند تیرماهی ها هستید، توجهی به شرایط ندارید و به دنبال بهبود خود خواهید بود.

مرداد:

امروز برای کار کردن روی روابط دوستانه روز خارق العاده ایست. همچنین روز خوبی برای بودن در مکان های عمومی و مراکز مختلف آموزشی و یا تفریحی است. در فضای بحث های آرام احساس خیلی خارق العاده ای خواهید داشت.

شهریور:

زندگیتان روی خوش به شانس و موقعیت های خیلی خوب نشان داده است. پیروزی هایتان ریشه در دانش و تجربه و همچنین شانس خوبتان دارند. امروز صرف نظر از اینکه سرنوشت چه چیزی برایتان درنظر گرفته، آرزوهایتان بزرگتر خواهد شد.

مهر:

امروز با همه چیز و همه کس بطور عملگرا برخورد می کنید. ایده های خودجوش به سرعت برایتان پیش می آیند و نتایج خیلی بهتر از انتظاراتتان خواهند بود. الان عزت نفستان خیلی بالا رفته است. اگر دستتان را روی هر چیز باارزش بگذارید مطمئنا لیاقت آنرا دارید.

آبان:

باید اجتماعی تر و آرام تر باشید. شانس یادگرفتن یک چیز جدید را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که دسترسی به منابع منحصر به فرد برای همیشه مال شما نخواهد بود. ممکن است کمی خطر در کمینتان باشد و وسوسه تان کند.

آذر:

برایتان سخت نیست که بر کسی پیروز شوید. روی بدست آوردن محبوبیت بعنوان یک فرد نجیب، سخاوتمند، مهربان، اجتماعی و روشن فکر کار کنید تا مشهوریت شما افزایش یابد. اگر یک فرد عادی هستید هیچ مشکلی در این راه نخواهید داشت.

دی:

امروز بودن در کنار دیگران می تواند هم سختی و هم خوبی داشته باشد. این مساله کلا به سلامت جسمانی و میزان اجتماعی بودنتان دارد. اگر از آنهایی هستید که تنهایی را ترجیح می دهید، بودن در جمع های شلوغ می تواند خیلی عصبانیتان کند.

بهمن:

در حال رسیدن به خوشبختی هستید. این احتمال وجود دارد که خودتان را در یک جشن رسمی بزرگ، یک دعوت به تئاتر یا جشن دیگر بیابید. می توایند به راحتی برنامه ی یک ارایه ی محصول، ایجاد سایت یا فروم یا یک جشن را بریزید یا اینکه برای امروز یک رقابت را استارت بزنید.

اسفند:

تاثیر پذیری شما که مشخصه ی اکثرتان است می تواند شما را امروز فریب بدهد. رخدادهای خوشایند می توانند خوشحالتان کنند، ولی ممکن است فشار هیجانی نیز داشته باشند. امروز ممکن است یک شادی بیش از حد داشته باشید، مثلا جشنی برگذار شود که چشمانتان از شادی پر از اشک شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *