چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۶/۳۱»

مجله انلاین دوستان :   فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۶/۳۱»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۶/۳1»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز دوشنبه ۹۳/۰۶/۳۱»

فروردین:

امروز روز شماست – تا حدی که می توانید به خودتان آزادی دهید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که دوست دارید. اگر موضوعاتی ضروری وجود دارند که باید به آنها برسید، سعی کنید در آنها نیز نفع و علاقه ی شخصی پیدا کنید. در غیر این صورت رسیدن به این موضوعات مثل حبس با اعمال شاقه خواهد شد.

اردیبهشت:

تمام ما بدون استثنا از غلبه بر درون نگری ذاتی خود نفع خواهید برد. سبک زندگی فعال برایتان پاداش دهنده خواهد بود. سعی کنید منظره ی اطراف خود را تغییر دهید یا رژیم خود را تنظیم کنید. یک پیاده روی کوچک داشته باشید. امروز روز تعمق فلسفی و مطالعه ی گسترده نیست.

خرداد:

تفکرتان برای یک تفریح خوب ممکن است با نظر دوستانتان در این مورد متفاوت است. خوشبختانه اختلافات خیلی جزیی خواهند بود و حل کردن آن ها ساده است. در هر حالت، باید ترجیحات دیگران را نیز در نظر داشته باشید. فضای پر مشغله ی امروز می تواند برایتان جذاب باشد.

تیر:

الهامات خودبه خودی چیزی است که امروز را برای شما متمایز می کند. امواج انرژی و اراده ی شما اصیل ولی کوتاه مدت خواهند بود. اگر فکر می کردید که یک ایده خوب بوده است، سریعا دوباره درمورد آن ه فکر خواهید نشست. اگر ناامیدتان کرد به سرعت آن را کنار خواهید گذاشت.

مرداد:

امروز برای تمام شما مطلوب خواهد بود. امروز حتی برای افراد فعل، کارآمد و خستگی ناپذیری که قادرند اقدامات منحصر به فردی انجام دهند و فضای تاثرگذاری خود را بیشتر کنند، دارای تعادل بیشتری حواهد بود. این آنها هستند که می توانند در یک چشم به هم زدن بر همه کس پیروز شوند.

شهریور:

در عمق وجود حتی خجالتی ترین و ترسو ترین افراد شما نیز رویای تجارب روشن و قدرتمند و تغییرات سریع در زندگی وجود دارد. شاید در ذهنتان به فکر این هستید که شرایط باید طوری باشد که شما با قدرت و قهرمانی در میان آن باشید. اگر این همان چیزی است که شما واقعا می خواهید، وقت این است که اقدام کنید.

مهر:

اگر تلاش هایتان برای تغییر تصمیم شریکتان به نظر بیهوده می آید، باید اتلاف وقت را کار بگذارید و به دری نزدیک تر بکوبید. جروبحث های خسته کننده و حتی گفتمان معمولی نیز انرژی زیادی از شما خواهد گرفت – می توانستید انرا صرف چیز دیگری کنید.

آبان:

امروز داشتن یک استراحت عالی آرامش و تمرکز ضروری هستند. این بویژه برای آنهایی مهم است که می خواهند روی اخر هفته ی خود کار کنند یا کاملا غرق زندگی عشقی خود هستند. آه! چنین سبک زندگی بعنوان یک هدف دست نیافتنی است.

آذر:

امروز برای شما پر از خلق و خوی خوب است. چیز دیگر خوبی که برای امروز وجود دارد این است که هیچ کس درخواست غیرممکنی از شما ندارد. امروز روزی است که در آن ذهنتان قادر خواهد بود به کودکی شاد خود یا سال های جوانی و رمانتیک بازگردد. سعی کنید به این لحظات شاد زندگی دیگری ببخشید و این احساسات را حفظ کنید.

دی:

برنامه هایی که برای امروز ایجاد کرده اید ممکن است کاملا بی فایده باشند. بعضی رخدادهای غیرقابل پیش بینی یا ترجیحات ناپایدار خودتان ممکن است بر سر راهتان قرار گیرند. اگر انرژی زیادی دارید، از پیش برنامه ریزی نکنید و فقط بر اساس شرایط عمل کنید.

بهمن:

امروز پرانرژی، کنجکاو و متحرک هستید. اگر خیلی به کارهای فیزیکی علاقه ندارید، بطور فعالی در جای دیگری به دنبال الهامات خواهید بود: یک مکالمه ی جالب، مکاتبه ی منحصر به فرد، کار روی یک ایده ی ابتکاری خیره کننده.

اسفند:

امروز همه چیز به خلق و خویتان بستگی دارد و این برای شما غیرمعمولی نیست. تنها مساله این است که ممکن است تحت تاثیر یک تکانش ناگهانی به شیوه ای خطرناک از نظر مالی رفتار کنید. کمی پول برای خواسته های گاه و بی گاه کنار بگذارید و به بقیه ی آن دست نزنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *