جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه یکشنبه ۹۳/۰۱/۲۴»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه یکشنبه ۹۳/۰۱/۲۴» …

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه یکشنبه 93/01/24»
فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه یکشنبه ۹۳/۰۱/۲۴»

فروردین:

می توانید امروز را به کارهای روزانه ای مثل خرید اختصاص بدهید. اگر در برنامه تان یک مهمانی یا پیکنیک دارید، خودتان را تنها به دستور دادن محدود نکنید. حداقل بعضی از کارهای خانه را انجام دهید. مثلا همراه با کارهایتان هیجان و خوش گذرانی نیز داشت باشید.

اردیبهشت:

امروز باید تعاملات فعالی داشته باشید. امروز تلفن همراهتان بهترین همراهتان خواهد بود. شاید مجبور شوید مرتبا ایمیل خود را چک کنید. به منظور تمام کردن یک مکالمه، مخفی نگه داشتن رازهایتان، حل یک مشکل شخصی و یا خداحافظی با یک دوست سعی کنید هنگام صبح خیلی فعال باشید.

خرداد:

وقت ان رسیده که تاکتیک هایتان را عوض کنید و بعضی از اهداف و روابط را کنار بگذارید. بهتر است که همه چیز را جمع کنید و هنگام صبح که ذهنتان آزاد است دارایی ها و بدهی هایتان را حساب کنید. در ساعات عصر در کانون توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

تیر:

ساعات صبح برای کارهای خانه و مسافرت های کوتاه به طبیعت مناسب است. نباید در فرستان نامه، گرفتن تماس، تایید سفارشات و قول ها تاخیر نکنید. هنگام عصر افرادی که خیلی دل مشغول هستند پر از تردید، نگرانی و افکار نامعقول خواهند شد.

مرداد:

امروز صبح باید کارهای دیروز را تکرار کنید. در این زمان افراد مسئولیت پذیر آماده هستند که روی کارهای کاغذی که به خانه آورده اند کار کنند. البته حتی سخت کوش ترین شما هم قادرند که جک بگویند و از زندگیشان لذت ببرند.

شهریور:

یک مکالمه مهم با والدین را نباید به فردا بیندازید. این ممکن است آخرین شانستان باشد که حقیقت را بدانید یا برنامه تان را روشن کنید. هنگام صبح چیزهایی مثل جزییات سفر، کارهای تحصیلی و غیره را بررسی کنید.

مهر:

با رسیدن انتهای روز زندگیتان پر از تعامل گوناگون خواهد شد. امروز صبح میزانی از وقتتان را روی برنامه های روزانه معمول و مسایل کاری بگذارید. از اینکه در کارهایتان نظم و دقت و ظرافت به خرج دهید نترسید. بعدا برای یاد گرفتن این ویژگی ها دیر است.

آبان:

باید در ساعات صبح همه کارها را تمام کنید یا اینکه نتایجی را بدست آورید. اگر شانس این را نداشته اید عشقتان را ابراز کنید، با بچه تان حرف بزنید، به همسرتان گوش دهید، به افکار جالتان برسید و آنها را یاد داشت کنید یا یک آدرس مهم را بنویسید، امروز به همه این کارها برسید.

آذر:

می توانید پیش بروید و به راحتی برنامه نمایش بگذارید، یا قرار داشته باشید یا شب به مهمانی بروید. هنگام خروج از خانه، کمی با خانواده حرف بزنید و اگر ممکن بود به آنها بگویید که کجا می روید. ممکن است که در یک رخداد شرکت کنید و تا شب انجا بمانید.

دی:

نیمه اول روز برای دیدن یک نفر یا خداحافظی با یک فرد مناسب خواهد بود. موقعیت خوبی برایتان خواهد بود که فکر نهایی خود را بکنید و مذاکرات خود را انجام داده و همچنین تصمیم نهایی خود را بگیرید و نامه هایتان را بفرستید.

بهمن:

توصیه می شود که روز را با تفکرات عملی، کارهای خانه یا تعاملات آرام با خانواده بگذرانید. هنگام عصر قادر خواهید بود که پتانسیل های بی پایان خلاقیت خود و علاقه تان به فضای شاد را بشناسید.

اسفند:

هنگام عصر برایتان منبع الهام است. طبیعت چند بعدی متضاد شما باعث می شود که کارهایتان غیرقابل پیش بینی باشد. به عنوان مثال ممکن است پر از احساسات گرم نسبت به خانواده، سنتها یا میهن شوید و همچنین همزمان به شدت احساس کنید که از آنها دور شده اید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *