پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه چهارشنبه ۹۳/۰۱/۰۶»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه چهارشنبه ۹۳/۰۱/۰۶»

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه یکشنبه 93/01/03»
فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه چهارشنبه ۹۳/۰۱/۰۶»

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز چیز زیادی برای گفتن ندارید، زیرا افکارتان آن قدر پیچیده هستند که نمی توانید آن ها را به وسیله ی کلمات بیان کنید. فعلاً هیچ علاقه ای به پیشرفت ندارید؛ ترجیح می دهید که اوقات تان را به رویا پردازی بپردازید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا حفظ ظاهر کنید؛ اگر همین حالا هیچ گونه بلند پروازی در افکارتان وجود ندارد خیلی خودتان را درگیر نکنید. قبل از این که متوجه بشوید نیاز پیدا می کنید تا دست به کار شوید. در این فاصله اجازه دهید تا خیالات تان صحنه را بگردانند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز می خواهید که همه شما را کسی ببینند که به دوستان اش اهمیت می دهد، اما بهتر است محبت تان را به روش های غیر احساسی نشان دهید. توانایی شما در گوش کردن و به طرزی دلسوزانه پاسخ گفتن می تواند دل هر کسی را به دست آورد، اما به شکلی عجیب از پیامد روابط تان جدا گشته اید. خوشبختانه این فاصله و کناره گیری بیشتر به نفع کسب و کار است تا به نفع روابط شخصی؛ فقط اطمینان حاصل کنید که قرارداد را قبل از امضا کردن درست خوانده اید. تا زمانی که در هر کاری که انجام می دهید قابل اعتماد عمل کنید، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین خرداد:

ممکن است امروز پیام هایی را در هم ادغام شده ارسال نمایید، اما بنا به دلایلی می توانید با این مساله کنار بیایید. به جای این که دیگران شما را کسی بخوانند که دو پهلو حرف می زند، شما را تحسین خواهند کرد که این طور بی عیب و نقص در کارتان پیش می روید. اما جزییات بسیاری وجود دارند که انگار از شکاف ها بیرون می زنند و آشکار می کنند که در اموری که انجام می دهید قلب و احساس تان هیچ نقشی ندارد. کمی عقب نشینی کنید تا هر وقت فرصتی پیدا کردید به احساسات تان سر و سامان ببخشید و تصمیم بگیرید که چه می خواهید.

فال روزانه متولدین تیر:

معمولاً احساس جدایی و فاصله ی احساسی بین شما و کسی که دوست اش دارید می تواند کمی دلسرد کننده باشد، اما امروز ترجیح می دهید که در اتاق تنفس باقی بمانید، یعنی تصمیم می گیرید که احساسات تان را برای خودتان نگه دارید تا دیگران اصلاً متوجه نشوند که مشکلی پیش آمده است. شما می توانید احساس عدم امنیتی را که دارید پنهان کنید، اما فعلاً بهترین توصیه این است که با ترس های تان مقابله کنید؛ به جای این که وانمود کنید که همه چیز خوب است، درباره ی فاصله ای که احساس می کنید صحبت کنید. سکوت احساس نارضایتی را افزایش می دهد، پس حرف بزنید و رابطه برقرار کنید.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز دچار خوش بینی هستید، از این جهت برای تان دشوار شده که مشکلات بالقوه ای را که در مسیرتان وجود دارد ببینید. اگرچه قدرت تفکر مثبت می تواند تا یک مسیر طولانی شما را با خودش ببرد، اما به این معنی نیست که لزوماً خواهید توانست بر تفکرات نادرست و استدلال های غلط غلبه کنید. وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود، طوری وانمود نکنید که انگار همه چیز خوب است. ارزیابی واقع بینانه ی جوانب مثبت و منفی، شانس موفقیت تان را افزایش می دهد.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز تقریباً همه بیش از شما خوش بین هستند و خودتان نمی دانید چرا. در ابتدا این طور به نظر می رسد که انگار خیلی عالی است که دیگران این قدر درباره ی نقشه های شما اشتیاق نشان می دهند. اما با گذشت زمان کمی سخت است که بگویید آیا آن ها واقعاً ایده های شما را دوست دارند یا فقط به خاطر این که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید این چیزهای قشنگ را به شما می گویند. نگرانی ها و بدبینی های تان را برای روز دیگری بگذارید؛ اکنون زمان آن است که هر حمایتی را بلافاصله بپذیرید و قدم به قدم برنامه ی خود را پیش ببرید.

فال روزانه متولدین مهر:

تغییراتی در شرف وقوع هستند که اگر خودتان را آماده ی چالش ها کنید، فرصت های جدیدی را برای آینده ی تان به ارمغان خواهند آورد. خوشبختانه امروز شغل تان آن قدرها هم خسته کننده نیست. از آن جایی که هم ترازی هوشمندانه ی عطارد و مشتری اتفاق می افتد، قادر خواهید بود تا خلاقیت تان را نشان دهید و جرأت پیدا می کنید تا قلب تان را در مسیر جدیدی قرار دهید. تا زمانی که خودتان را باور داشته باشید، آمادگی موفقیت را دارید. خیلی به این چیزها فکر نکنید، فقط بال بگسترانید و پرواز کنید.

فال روزانه متولدین آبان:

امروز افق ها برای تان محدود گشته اند و اصلاً دلیلی وجود ندارد که تصمیمات تان را برای آینده دوباره ارزیابی کنید. نقشه هایی که دیروز خیلی دیوانه وار به نظر می رسیدند، تا کنون از موانع زیادی در مسیر تحقق شان عبور کرده اند. اما به دام آسودگی نیفتید. هر چیزی که شما را لب مرز می گذارد، نقش بسیار مهمی در انگیزه های فعلی تان دارد. خودتان را نشان دهید و کاری خارق العاده انجام دهید. هرچه نقشه های تان برانگیزاننده تر باشند، احتمال موفقیت شما بیشتر است.

فال روزانه متولدین آذر:

امروز آن قدر بی پروا هستید که آماده اید همه چیز را حتی پنهانی ترین اسرارتان را با دیگران در میان بگذارید. به دلیل هماهنگی عطارد با مشتری، احساسات تان سرکش شده اند. هر چه قدر هم که فعلاً خوش بین هستید، قبل از این که لب به سخن باز کنید به آن چه می خواهید بگویید فکر کنید. اگر متانت و تعادل فکری داشته باشید، قدرت درونی تان خواهد درخشید. گر پیام تان ارزشمند و قابل توجه است اصلاً نیازی نیست که از بالای بام فریادش بزنید.

فال روزانه متولدین دی:

صبوری شما در حال آزمایش است، زیرا همه ی کسانی که اطراف تان هستند تشویق تان می کنند تا فقط بگویید بله. در این فاصله می خواهید کمی زمان برای خود بخرید تا هر پیشنهاد و ایده ای را که به شما ارایه می شود بررسی کنید. اگر حتی در برنامه ی فعلی تان فرصت نداشته باشید، اطرافیان تان خوشحال می شوند که فوراً دعوت شان را بپذیرید. خوشبختانه تجربه های زیادی در دست و پنجه نرم کردن با چند کار همزمان دارید. اگر شروع چند کار را برای چند روزی به عقب بیندازید، زندگی تان با سرعت ملایم تری پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین بهمن :

امروز خیلی راحت می توانید روز را به کام خود شیرین کنید، اما این شیرینی و خوشی جانشین مناسبی برای منطقی فکر کردن نیست. خوشبختانه امروز روی غلتک هستید و می توانید همه چیز را طوری پیش ببرید که کارها آن طور که دل تان می خواهد اتفاق بیفتند. به خاطر داشته باشید که خیال پردازی دیگران را هم ترغیب می کند و شما را به هر جایی که می خواهید می برد. خودتان را باور داشته باشید؛ اگر می دانید که رویاهای تان آن قدر واضح و عملی هستند که می توانند به واقعیت بپیوندند، پس این کار را بکنید.

فال روزانه متولدین اسفند:

ممکن است امروز خیلی پر حرفی کنید، یعنی آن قدر که وقتی شروع به صحبت کنید دیگر نمی شود جلوی شما را گرفت. افکارتان را با کسانی که به شما گوش می دهند در میان بگذارید. امروز جرأت پیدا می کنید که افکارتان را بیخود و بی جهت بزرگ کنید و بلافاصله درباره ی آن ها حرف های بی ربط بزنید. این فرصت طلایی را از دست ندهید و سعی کنید در این بحث و گفت و گوهای بیهوده خودی نشان دهید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *