پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۲۳»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۲۳»…

فال روزانه جمعه 93/01/22
فال امروز شما چیست؟! «فال روزانه شنبه ۹۳/۰۱/۲۳»

فروردین:

شعار امروز برای شما سرعت پایین و ثبات است. به هیچ وجه با سرعت شروع به دویدن نکنید. به جای آن به سمت شمکلات بروید و به دنبال بهترین راه حل باشید. صبحانه، ناهار و شام را از دست ندهید. برای تمام کردن کاری که آغاز کرده اید به قدرت نیاز دارید.

اردیبهشت:

امروز در زندگی شما هیچ چیز خارق العاده ای رخ نخواهد داد. بسیاری از شما موقتا علاقه تان به کار کردن را از دست می دهید. وقت خوبی است تا روی زندگی شخصیتان تمرکز کنید و مسایل کوچک را حل کنید. به فکر تغییرات شدید نباشید و کارهای روزانه خود را ادامه دهید.

خرداد:

نباید انتخابتان به خاطر تعاملات و ارتباطات باشد. روی مسایل ساده تری تمرکز کنید که نیاز به دخالت بیرونی در امورتان نداشته باشد. وقت خوبی برای امور مالی کوچکتر و تلاش برای مرتب کردن همه چیز است.

تیر:

امروز قادرید که از برنامه عمل روزانه خود کمی دور شوید. امروز هیچ کاری را برنامه ریزی نکنید. اصلا نمی توانید که خیلی سخت کار کنید. ممکن است در تمام مدت روز فکر آینده همراهتان باشد، مخصوصا اگر این تفکرات مربوط به امور مالی باشد.

مرداد:

امروز بهترین ویژگی شما استقامت است. صفاتی مثل تنبلی، آسودگی، و میل به راحتی باید اجتناب شوند.هیچ پروژه ای را رها نکنید مگر اینکه به اتمام رسیده باشد و نتایج اولیه آن مشاهده شوند.

شهریور:

امروز برای شما روز متعادلی است. در این روز احساسات و نیت هایتان ثابت اند و همه چیز قابل پیش بینی است. برنامه هایتان به خوبی تکمیل می شوند. ثبات محیط تاثیر مثبتی روی شما خواهد داشت. این باعث آرامش بیشتر شما و تعادل و توازنتان می شود.

مهر:

کارایی وفعال بودن امروز در هر کاری که انجام دهید به نفعتان خواهد بود. سعی کنید به هیچ کس بدهکار نباشید. در این دوره، بدهی بیشتری خطر برای شماست. مراقب حساب بانکیتان باشید و صورت حساب ها را پرداخت کنید.

آبان:

امروز امور کاری نیست که اهمیت دارد، بلکه محبوبیت کلی شماست که باید در مرکز توجهتان باشد. باید اعتماد مردم را جلب کنید، در غیر این صورت تنها خواهید شد. سیاست داشتن را تمرین کنید و خودخواه نباشید و هیچ مشاجره ای درست نکنید.

آذر:

امروز تغییر شدید در مسیر برایتان غیر ممکن است. امروز در برنامه تان فقط کارهای روزانه گنجانده شده است. فرصت اینکه وقتتان را صرف آن کارها کنید را از دست ندهید. در غیر این صورت کارهای تمام نشده دوباره روی هم انباشته می شوند.

دی:

امروز بیشتر روز استراحت است و برای کار کردن زیاد خیلی مناسب نیست. حتی اگر به آنچه انجام می دهید خیلی علاقه داشته باشید، باز سعی کنید از خودتان خیلی انتظار نداشته باشید و فکر نکنید زندگیتان به این اهداف بستگی دارد. بسیاری از شما از این روز اضافه برای استراحت سود زیادی کسب خواهند کرد.

بهمن:

نباید تمام وقت خود را به کار، حرفه یا شغل خود یا فعالیت ذهنی شدید کنید. به جای آن، روی خانواده تان تمرکز کنید و برای والدینتان وقت بگذارید. حتی اگر در خانه همه چیز مرتب نبود، باز هم به خانواده تان نیاز دارید و آنها هم به شما نیاز دارند.

اسفند:

امروز شما و اطرافیانتان پر از انرژی هستید و آماده اید که یک زندگی مشترک با آرامش داشته باشید. وقت خیلی خوبی برای یک پیاده روی آرام و گپ زدن در یک محیط غیررسمی است. مناسب است که دور هم جمع شوید و باهم چایی بنوشید و یا جشن کوچکی بگیرید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *