پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

عیادت عبدالعلی علی عسکری از «جمشید مشایخی» +عکس

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما به عیادت استاد جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر رفت.

عیادت رئیس صداوسیما از «جمشید مشایخی»

عیادت عبدالعلی علی عسکری از «جمشید مشایخی»

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما شب گذشته به همراه معاون سیمای رسانه ملی، از جمشید مشایخی هنرمند برجسته تلویزیون، سینما و تئاتر در بیمارستان عیادت کرد و در گفتگو با پزشک معالج او در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.
علی‌عسکری استاد مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری کرد به زودی این هنرمند صاحب نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود او بهره‌مند شود.
در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشکر از توجه رئیس سازمان صداوسیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار کوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان کرد.
جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد سریال را (۴۴ سریال) برای تلویزیون کار کرده است که معروف‌ترین آن، سریال هزاردستان و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است. مشایخی ۸۳ ساله مدتی است به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان تا هفته آینده بهبود کامل خود را بدست می‌آورد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *