پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: «پرویز پرستویی» هم به جمع خوانندگان پیوست!

پرویز پرستویی که در دنیای موسیقی سابقه دکلمه داشته است، این بار با همکاری یغما گلرویی به جمع خوانندگان کشورمان پیوسته است.

وی با همکاری یغما گلرویی، ترانه سرای مطرح کشورمان اقدام به تولید آثاری در قالب تک آهنگ به همراه موزیک ویدئو در فضای اجتماعی کرده است.

خبرگزاری تسنیم: این آثار در آخرین مراحل تولیدی خود قرار دارند و به زودی جزئیات و اطلاعات آن رونمایی و منتشر خواهد شد.
 %postname%
پرویز پرستویی پیش از این با انتشار آثاری در قالب دکلمه همچون آلبوم «بی‌بی جان»، «عشق است» و «بابایی» (با بیژن مفید)، تجربیاتی را در حوزه موسیقی به دست آورد. او همچنین در آلبوم «دوستت دارم» زنده یاد ناصر عبداللهی در سال ۱۳۷۹ با این خواننده جنوبی همکاری و دکلمه داشت. پرستویی همچنین آلبوم «من یک بازیگرم» و «من پرویز پرستویی» را در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی را به صورت صوتی روایت می‌کند.اشکان دباغ نیز در بخش آهنگسازی و تنظیم موسیقی این پروژه حضور دارد و  نخستین قطعه آن به گفته خالقانش، پیش از عید نوروز منتشر خواهد شد که گفته می‌شود در آن به یکی از مهم ترین مباحث شهری و اجتماعی که دغدغه بسیاری از جامعه هنری نیز هست، پرداخته شده است.

سازمان هنری – رسانه‌ای «اوج» که پیشتر تجربه همکاری با پرویز پرستویی در فیلم درخشان «بادیگارد» را داشته، تهیه کننده این دو موزیک ویدئو است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *