شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس/ پروژه شیعه هراسی این بار به سبک داعش

مجله انلاین دوستان : در جدیدترین پروژه شیعه هراسی حالا گروهی در عراق اعلام موجودیت کرده به نام “فرق الموت” گروهی که ربودن ۱۸ تن از کارکنان تبعه ترکیه در بغداد را بر عهده گرفت.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-پروژه شیعه هراسی این بار به سبک داعش

افراد این گروه که لباس هایشان شبیه تروریست های داعشی است!! تلاش کرده اند با نوشتن شعار «لبیک یا حسین» خودشان را شیعه معرفی کنند!

اما لحظاتی پس از منتشر شدن این ویدیو توسط این گروه به ظاهر شیعه سریعا علمای شیعه عراق این عمل را ننگین معرفی کردند تا بار دیگر پروژه تروریست ها برای ایجاد جنگ مذهبی در عراق به شکست تبدیل شود

مقتدا صدر خواستار آزادی کارگران ترک شد و آمادگی خود را برای کمک به دولت عراق به منظور پایان دادن به پرونده ربوده شدگان ترک اعلام کرد.

صدر در پاسخ به سئوال سومریه نیوز گفت: “ربوده شدن کارگران ترک یک جرم و اقدام ناپسند شمرده می شود که عرق شرم بر جبین انسانیت و اسلام می نشاند.”

وی گفت که به نمایندگی از سوی تمامی دوست داران صلح و اسلام می خواهد تا افراد ربوده شده با هر انگیزه سیاسی یا مالی و یا هر کشمکش دیگر و رباینده هر کس که باشد، آزاد شوند.

صدر تاکید کرد: آنچه که بیش از پیش انسان را آزار می دهد این است که اقدام یاد شده به نام امام حسین(ع) و با شعار لبیک یا حسین انجام گرفته در حالیکه امام حسین (ع) از شما انسانهای پست فطرت بیزار است که کردارتان شبیه داعشی های پلید و عملکرد سرکش آنها است.

وی توضیح داد: (آیا) حسین (ع) راضی است که سرها بریده شود و انسانهای بی گناه ربوده شوند؟. او تنها کاری که می خواست انجام دهد، اصلاح امت جدش بوده. اصلاحات تنها با ریشه کن کردن تروریسم داعشی و تروریسم بی شرمانه شبه نظامیان و تحریم کردن آنها و در انزوا نگه داشتن آنها انجام می گیرد.

مقتدا صدر افزود: دولت عراق باید فورا به پرونده ربوده شدگان ترک پایان دهد و ما آمادگی کامل داریم تا در این خصوص با دولت همکاری کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما با همسایه خود ترکیه اختلاف داریم این نباید منجر به ربوده شدن کارگردان بی گناه شود که هیچ گناهی ندارند جز اینکه در شرکت هایی مشغول کار هستند که بطور رسمی در صدد بازسازی کشور هستند؛ ای نادانان شما بجای ربودن افراد بیگناه جام خشم خود را بر سر اشغالگران و ایادی آنها فرو بریزد.

گفتنی است که دفتر آیت الله سید علی سیستانی در نجف نیز امروز خواستار آزادی کارگران ربوده شده ترکیه ای و دست برداشتن از اقداماتی که اقتد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *