سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های دیدنی فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری

تصویری جالب از استایل و ست فریبا طالبی با همسرش در جشن تولد نگین صدق گویا را مشاهده می کنید.

بیوگرافی فریبا طالبی و امیر صدهزاری

فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر و گرایش بازیگری می باشد.

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.

فریباطالبی در شهریور ۹۶ خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد.

همسرش نیز از همکاران طراح لباس وی در مزون فاندو می باشد.

فریبا طالبی و همسرش امیر صد هزاری

فریبا طالبی با امیر صد هزاری که از همکارانش در زمینه مدلینگ می باشد ازدواج کرده و با انتشار عکس‌ هایی از مراسم عروسی خود در شهریور ۱۳۹۶ توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و با انتشار عکس زیر نوشت: امیر عزیزم همسر مهربانم خوشحالم از کنار تو بودن و کنار تو ماندن عاشقانه‌تر از همیشه کنار تو خواهم ماند تا آخرین لحظه لحظه از نفسهایم ممنونم.

شروع فعالیت

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد.

فریباطالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش ۲ و پادری و اون یکی ها و … ایفای نقش کرده است.

وی در حال حاضر در زمینه طراحی مد و لباس با برند fundo فعالیت می کند.

وی یک تیم طراحی حرفه ای لباس دارد و برای خیلی از هنرمندان ایرانی کار طراحی می کند.

فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه مد و طراحی لباس هم کار می‌ کند و در حال حاضر با برند فاندو همکاری دارد و خودش مدل برند اختصاصی خودش می باشد.

او یک تیم حرفه‌ ای طراحی لباس دارد و برای بسیاری از هنرمندان ایرانی طراحی می‌ کند.

سریال تلویزیونی دخترم نرگس به تهیه کنندگی مشترک آقایان: داود سلیمان پور و سید حسن فرخی و نویسندگی و کارگردانی آقای باقر پیران از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد.

فریبا طالبی و همسرش هر دو در این سریال هنرنمایی کرده اند و به نظر می رسد سریال دخترم نرگس اولین کار مشترک وی با همسرش باشد.

فریبا طالبی در نقش مرضیه حضور دارد.

سریال ها

زمانی که برای کنکور می خواند ۲۵ کیلو اضافه وزرن میاورد، او می گوید : بخاطر اینکه فقط درس میخوندم و غذا , میخوردم و هیچ فعالیت دیگری نداشتم چون خیلی علاقه و آرزو داشتم دانشگاه هنر درس بخونم.

سپس بعد از دانشگاه در چند فیلم و سریال تلویزیونی کار می کند و از طریق تهیه کننده اولی که با وی تجربه , مجری گری داشته بود به دیگران معرفی میشود و اینگونه بود که توانایی خود در بازیگری رو رفته رفته,

ثابت میکند و با پروزه های مختلفی همکاری میکند.

● دخترم نرگس ۱۳۹۸

● آرماندو – ۱۳۹۶

● بیم و امید – ۱۳۹۵

● پادری – ۱۳۹۴

● قصه های یاسین – ۱۳۹۴

● کیمیا – ۱۳۹۴

● من چکاره ام – ۱۳۹۳

● کیفر – ۱۳۹۳

● ستایش ۲ – نقش رعنا – ۱۳۹۳

● ته چین – ۱۳۹۲

● رهایی – ۱۳۹۲

● با من حرف بزن – ۱۳۹۱

● فاصله‌ ها  – ۱۳۸۹

فیلم ها

● رفت – ۱۳۹۶

● مذاکرات مستقیم آقای عبدی – ۱۳۹۳

● زیر یک سقف – ۱۳۹۳

● مرثیه ای برای مرتضی – ۱۳۹۱

● هدیه به یاد ماندنی – ۱۳۹۱

● پله آخر – ۱۳۹۱

● راه بهشت – ۱۳۹۰

● رویای کاظم – ۱۳۹۰

● بن بست – ۱۳۹۰

● رهایی – ۱۳۹۰

● در اعماق خطوط – ۱۳۸۹

● اتوبوس – ۱۳۸۸

● فیلم کوتاه فقط شش طبقه

گفت و گو با فریبا طالبی

” فریبا طالبی” بازیگر نقش ” رعنا” در سریال ستایش ۲  درخصوص حضور خود در این مجموعه گفت: ” آرمان زرین کوب” تهیه کننده مجموعه از من دعوت بکار کرد و پس از صحبت با ” سعید سلطانی” مجدداً از من برای بازی در نقش ” رعنا ” دختر صابر دعوت کردند.

وی درخصوص نقش‌های قبلی خود اظهار داشت:

من پیش از این در سریال ” فاصله‌ها” به کارگردانی ” سعید سهیلی زاده”، ” روزی روزگاری” کاری از محمدرضا آهنج ایفای نقش کرده بودم.وی درخصوص شخصیت ” رعنا” در سریال ستایش ۲ عنوان کرد: ” رعنا” یکی از شخصیت‌های حکایت ” ستایش۲″ است دختری که در ایران زندگی نکرده و فقط در فکر مارک و برند است و با خانواده‌اش از لحاظ ارتباطی فاصله زیادی دارد.

فریبا طالبی و همسرش امیر صد هزاری

وی درمورد این نقش افزود:

” رعنا” خلافش بسیار سنگین است و شیطنت‌های عجیبی دارد که اگر ” حشمت فردوس” از کارهای او اطلاع پیدا کنند بطور قطع وی را دار خواهد زد.

وی درخصوص کار با ” سعید سلطانی” اظهار داشت:

کار در ” ستایش ۲″ برای من خستگی نداشت چرا که ” سلطانی” مردی صبور و مهربان بودند و از ابتدا خیلی صبورانه کار را برایم توضیح می‌دادند و هرروز با عشق جلو می‌رفتیم.وی درمورد این که چه‌قدر شخصیت” رعنا” با شخصیت اصلی خود نزدیکی دارد،

عنوان کرد:

“شخصیت رعنا” اصلاً نزدیک شخصیت واقعی من نیست و هیچ کدام از شیطنت‌های “رعنا” را در زندگی ام انجام ندادم چرا که این کاراکتر ذات عجیب غریبی دارد.وی درخصوص دعوت خود برای بازی در این مجموعه ادامه داد: هنگام پخش ” ستایش۱″ بازخوردهای مردم را دیده بودم و وقتی از من برای بازی در این مجموعه دعوت شد بسیار شاد شدم,.

وی درخصوص کار با گروه اظهار داشت:

کار با این گروه اصلاً سخت نبود وهمه به مثل خانواده پشت هم بودند وبه هم دیگر کمک می کردند کاربا این گروه بسیار دوست داشتنی بود.طالبی درخصوص حکایت فصل دوم ستایش گفت: فصل دوم ستایش بسیار عجیب‌وغریب است و رویدادها زیادی میوفتد که خودمان هم از آنها تعجب می کنیم البته هنوز فصل سوم “ستایش” درحال نگارش است.وی ادامه داد: پیام این سریال این است که با هر دست بدهی با همان دست پس میگیری.

” طالبی” در خصوص فعالیت کاری خود بیان کرد:

من همین حالا در سریال ” کیمیا” به کارگردانی ” جواد افشارزاده” در نقش یکی از دوستان صمیمی “کیمیا” ایفای نقش می کنم که خود نقش ” کیمیا” را “مهراوه شریفی نیا” بازی می کند.وی درخصوص این سریال توضیح داد: کیمیا یکی از طولانی‌ترین سریال‌های ایرانی است

که دوره قبل از انقلاب را روایت می کند ودر ۱۰۰ قسمت در حال ساخت است.گفتنی است:

سریال ” ستایش ” به کارگردانی ” سعید سلطانی” هر هفته جمعه شب‌ها از شبکه سه سیما به روی انتن می رود.

بیوگرافی و عکس های دیدنی فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری

۴/۵ - (۲۸ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. ببخشید فارغ التحصیل گرایش بازیگری؟؟ اونوقت رشته اش چیه؟ اول باید رشته رو بنویسین بعد گرایش رو. تو این سایت شما یه نفر دانشگاه نرفته که اینو بدونه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *