جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس/ مچاله شدن خودروی ۴۰۵ در تصادف وحشتناک با یک کامیون

مجله انلاین دوستان :  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد مرگبار کامیون با پژو خبر داد.

dustaan.com-تصادف-۴۰۵-کامیون-حوادث۱
جلال پورانفرد افزود: در اثر برخورد سنگین خودروی پژو با یک دستگاه کامیون در محور” یاسوج – بابامیدان ” و در نزدیکی پیچ “کوشک”، سه سرنشین پژو ۴۰۵در محل حادثه جان باختند.
وی بیان کرد: این تصادف دلخراش که در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه امروز شنبه ۲۷ تیرماه رخ داده‌ است؛ با وجود حضور به موقع آمبولانس های جاده ای پایگاه های دشت روم و تنگاری، سه سرنشین خودرو پژو متاسفانه قبل از رسیدن نیروهای درمانی اورژانس بر اثر شدت تصادف و جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شدت تصادف به حدی بود که تا دقایق طولانی بعد از وقوع حادثه، امکان تشخیص جنسیت کشته‌شدگان در این تصادف شدید وجود نداشت، اما دقایقی پیش معلوم شد دو تن از جان‌باختگان مرد که سرنشین کامیون و یک نفر دیگر زن که سرنشین پژو بوده‌اند.
پورانفرد با بیان اینکه با آغاز مسافرت‌ها و شلوغی جاده‌ها رانندگان باید از عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری و همچنین علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، تصریح کرد: افراد با حفظ آرامش و خونسردی خود در هنگام وقوع حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و این مرکز را برای کمک‌رسانی سریع در جریان حادثه قرار دهند.

 

 

عکس/ مچاله شدن خودروی 405 در تصادف وحشتناک با یک کامیون
عکس/ مچاله شدن خودروی ۴۰۵ در تصادف وحشتناک با یک کامیون

منبع:ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *