پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: دزدان هالیوودی پای میز محاکمه!

دو مامور محافظ که با همدستی چهار سارق طی نقشه‌ای هالیوودی به خودروی حمل پول بانک پاسارگارد دستبرد زده بودند، بزودی محاکمه خواهند شد. 

  اخبارحوادث,خبرهای  حوادث ,دزدان هالیوودی

به گزارش جام‌جم، اعضای این باند شش نفره که دو نفر ازآنها از ماموران محافظ بانک پاسارگارد بودند، یک ماه بود که نقشه دستبرد به خودروی حمل پول را طراحی کرده بودند و منتظر فرصتی برای اجرای آن بودند. آنها چند بار صحنه دزدی را بازسازی کردند. حتی مسیر خودروی حمل پول را بازبینی و محلی را که هیچ دوربینی نداشت برای اجرای نقشه خود انتخاب کردند.

 

سرانجام طبق نقشه ساعت ۷ و ۴۷ دقیقه پنجمین روز اسفند سال گذشته زمانی که سوار دودستگاه خودروی پراید سرقتی بودند، سد راه خودروی حمل پول شدند. چهار سرنشین خودرو را پیاده کردند. برای ترساندن آنها تیر هوایی شلیک کردند. سارقان نقابدار در ادامه خودروی حمل پول را که ۹۰۰ میلیون تومان پول و تراول چک داخل آن بود دزدیدند و متواری شدند. با وقوع این دستبرد هالیوودی آنها تحت‌تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفتند.

 

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند یکی از ماموران محافظ خودروی حمل پول در روز سرقت مرخصی بوده که به او ظنین شدند. او بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی و بازجویی‌‌ها اعتراف کرد این دزدی مسلحانه را با همدستی پنج نفر دیگر انجام داده است. با اعتراف سرکرده باند، همدستانش نیز یکی پس ازدیگری در شهرهای اسلامشهر لاهیجان، تهران و مشهد بازداشت شدند.

 

با تحقیق از اعضای این باند معلوم شد آنها به قصد یکشبه پولدار شدن به این دزدی مسلحانه دست زده‌اند.

 

متهمان پس از بازسازی صحنه سرقت روانه زندان شدند. چند روز پیش در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه سرقت تهران آخرین دفاع از آنها اخذ شد. برای پنج نفر از متهمان به اتهام مشارکت در دستبرد مسلحانه به خودروی حمل پول و نفر دیگر به اتهام پنهان کردن ادله جرم و همدستی با آنها صدور جلب دادرسی صادر شد.

 

پرونده آنها برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده است و متهمان بزودی پای میز محاکمه می‌نشینند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *