جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس خواننده جنجالی زن بدون آرایش!

مجله انلاین دوستان :  لیدی گاگا lady gaga این روزها سفری به اروپا کرده است و به کشور دانمارک رفته است. گاگا عکس های جدیدی از خودش در دانمارک را در صفحه اجتماعی اش قرار داده است و نکته جالب این عکس ها چهره بدون آرایش لیدی گاگا می باشد.

عکس خواننده جنجالی زن بدون آرایش!
عکس خواننده جنجالی زن بدون آرایش!

بیوگرافی لیدی گاگا :

استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا (Stefani Joanne Angelina Germanotta) که با نام هنری لیدی گاگا (Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز آمریکایی است.
او در ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. گاگا در سن ۱۳ سالگی نخستین آهنگ خود را ساخت او در سال ۲۰۰۳ کار خود را با اجرای موسیقی راک در بخش‌های جنوبی نیویورک آغاز کرد و در اوت ۲۰۰۸ نخستین آلبوم استودیویی‌اش با نام شهرت (Fame) را به بازار عرضه کرد.

این آلبوم در جداول موسیقی کشورهای بریتانیا، کانادا، آلمان، سوئیس، استرالیا و ایرلند شماره یک (نامبر وان) شد. فروش جهانی این آلبوم تا به امروز ۱۴ میلیون نسخه می‌باشد.

مجلهٔ تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ ذکر کرده‌است
لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت. او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌ بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک بیش از ۶۰ میلیون و در توییتر بیش از ۴۰ میلیون طرفدار دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *