پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس/ حذف تصاویر غیراخلاقی مدل مشهور ایرانی از اینستاگرام

مجله انلاین دوستان : روز گذشته  گروه صوت و تصویر فارس با انتشار فیلمی در نقد انتشار گسترده عکس‌های غیراخلاقی برخی دختران ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، به واکاوی این موضوع پرداخت که با واکنش یکی از مشهورترین صفحه داران فعال در این زمینه مواجه شد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-دختران-برهنه

«دنیا.ج» یکی از آن به اصلاح‌ مدل‌هایی است که با انتشار تصاویر غیراخلاقی، فالوورهای زیادی در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده است.

وی در اولین واکنش به فیلم منتشر شده در فارس، با حذف تمامی عکس‌های غیراخلاقی، تنها به انتشار تصاویر باحجاب خود اکتفا کرد که در ادامه تصاویر این تغییر و تحول را مشاهده می‌کنید.

به گزارش فارس، مدت زیادی است که فضای اینستاگرام شده ویترینی برای خودنمایی افراد خودشیفته و به اصطلاح خودشان مدل.

اخبارروز/ بیشتر این افراد دخترانی هستند که تعداد فالوورها یا همان دنبال کننده‌هایشان به ۴۰۰ هزار نفر هم می‌رسد؛ تا جایی که شهرت بعضی از آن‌ها با ستاره‌های سینما و تلویزیون هم برابری می‌کند.

هر روز با پستی جدید، مدل مو، آرایش و لباس‌های خود را در عکس‌های نیمه برهنه به نمایش می‌گذارند تا فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کنند از عکس‌هایی که هیچ سنخیتی با فرهنگ ما ندارد.

پس از اقدام قاطع پلیس فتا در دستگیری پسر جنجالی تلگرام که عکس‌های مستهجنش با چند دختر سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود، انتظار می‌رود این بار هم پلیس فتا دست به کار شده و فضای مجازی را سالم‌سازی کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *