چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس جدید صدف طاهریان در ترکیه

مجله انلاین دوستان :  صدف طاهریان چند ماه پیش برای بازی در یک سریال مربوط یه شبکه جم از ایران خارج شد و البته در آنجا کشف حجاب کرد.

قبل از او چکامه چمن ماه نیز به همین قصد به ترکیه رفته و کشف حجاب کرده بود اما وضعیت و نوع عکس های صدف طاهریان نسبت به چمن ماه خیلی بدتر بود به نحوی بود که انتشار عکسهایش برای رسانه های ایرانی بسیار مشکل بود و آنان مجبور بودند با کمک از تکنیک فتوشاپ برخی عکسهایش را منتشر کنند.

اخبارروز/ صدف طاهریان اما در تازه ترین پست اینستاگرامش عکسی از خودش قرار داده که باید گفت نسبت به سایر تصاویری که در این مدت منتشر کرده بهتر و قابل انتشار است.

او در این عکس در رستورانی در استانبول دیده می شود. نکته جالب اینجاست که در فاصله چند متری او بانوان محجبه ترکیه ای نشسته اند.

صدف طاهریان در کنار بانوان محجبه ترکیه ای

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. فکر کردن اون‌طرف همیشه کار هست. اون‌وری ها هم این بازیگرها رو فقط برای یک یا چند فیلم میخوان. بعد دوباره به التماس می‌افتن تا برگردن توی فیلمهای ایران.
    البته این خانم خوب زرنگی کرده و از اندامش و چهره‌ش خوب استفاده میکنه و این خودش یک جور زرنگی محسوب میشه، ولی خیلی از اون بازیگرای دیگه، این اندام و چهره رو ندارن!!

  2. افسوس وصد افسوس زن چرا رفتی ترکیه حجاب تورا برداشتی مگر خانمهای ودختران ایرانی در خانه خودشان که ۴دیواری میباشد پیش همسرش با روسری مینشیند یا در خواب سرصورتش را میپوشاند ولی بیرورن از خانه حجابش باید خوب باشد چون نا محرم زیاد است خدا یک زن به من داد بهش بگوید این صد میلیون در عروسی اشنا فامیل روسری وحجاب کامل دارد به خدا من چیزی نگفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *