پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس: ترافیک سنگین در جاده چالوس

با اغاز شدن تعطیلات نوروزی و شروع سفر های برون شهری شاهد ترافیک سنگین در جاده چالوس هستیم.

 

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی، سفرهای برون شهری با ترافیک سنگین از امروز چهارشنبه در راه‌های این استان آغازشده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: این بار ترافیکی در خط شمالی آزادراه تهران- کرج – قزوین در محدوده پل کلاک، پل شهید سلطانی تا پل حصارک کرج سنگین است. در خط جنوبی آزادراه کرج – قزوین ترافیک از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل شهید سلطانی کرج سنگین است.
وی یادآورشد که جاده کرج – چالوس در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه جاری به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت شمال یکطرفه می‌شود. بر این اساس از ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه ۲۶ اسفند تا ۶ صبح روز جمعه ۲۷ اسفند و از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۶صبح روز شنبه ۲۸ اسفند، تردد خودروها از شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تردد خودروها از جنوب به شمال از محدوده میدان امیرکبیر تا مرزن آباد در روزهای ۲۶ و۲۷ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۸ الی ۶ صبح روز بعد یک طرفه خواهد بود.

گودرزی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

همچنین خبرگزاری تابناک از ترافیک شدید در ابتدای جاده چالوس خبر داده است.

www.dustaan.com-dustaan.com-ترافیک شدید در جاده چالوس/عکس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *