پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ بلایی که آزاده نامداری سر پست هایش آورد!

مجله انلاین دوستان :  آزاده نامداری در واکنش به بداخلاقی ها و حاشیه ها درباره ازدواج مجددش تمامی پست های اینستاگرامش را پاک کرد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ازاده-نامداری-ازداج-مجدد-حاشیه های فراوانی که طی چند روز گذشته با رسانه ای شدن خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری رخ داد او را مجاب کرد تا محتوای کامل صفحه اینستاگرام خود را حذف کند.

تقریبا از روزی که آزاده نامداری از فرزاد حسنی طلاق گرفت حاشیه های زندگی اش تمام نمی شود حالا اما با ازدواج مجدد آزاده نامداری او وارد حاشیه های تازه در زندگی و فضای مجازی شده است.

اما ماجرا چیست؟ القصه خانم نامداری روز دوشنبه ششم مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش، ازدواج دوم خود با سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات رسانه ای کرد.

این در حالی بود که سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است، مطلبی که از سوی همسر اول وی مطرح شد و خطاب به مجری سابق تلویزیون نوشت: خانم نامداری عزیز! بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی… من بودم و تو آمدی… او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و  روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای. حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا.

همه اینها باعث ایجاد حاشیه های فراوان برای آزاده نامداری شده و ظاهرا او را مجبور به پاک کردن تمام پست های قبلی اش کرد./ ستاره ها

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ازاده-نامداری-ازداج-مجدد-۱

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *