چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس/ بازاری که داعش در ان زنان و دختران را به عنوان برده میفروشد!

مجله انلاین دوستان :   گروه داعش در جدید ترین اقدامات مغایر با حقوق بشر خود در ماه رمضان بازار فروش بردگان جنسی زن دایر کرده است.

وزارت حقوق بشر عراق با اعلام این خبر افزوده است داعش در شهر فلوجه در استان الانبار عراق در ماه رمضان و پس از موعد افطار زن های سوری اسیر خود را به شکل برده و کنیز به خریداران می فروشد.
قیمت این زنان بسته به سن و سال آنها از زقم ۵۰۰ تا ۲ هزار دلار متغیر است.  داعش اخیرا بیش از ۱۰۰ زن سوری را به این شیوه در فلوجه فروخته است.

بر اساس این گزارش داعش همچنین در مسابقات حفظ وقرائت قرآن در فلوجه که به مناسبت ماه رمضان دایر کرده است به هر کدام از سه فرد نخست این مسابقات یک برده به صورت مجانی هدیه می دهد.

عکس/ بازاری که داعش در ان زنان و دختران را به عنوان برده میفروشد!
عکس/ بازاری که داعش در ان زنان و دختران را به عنوان برده میفروشد!

همچنین گزارش دیگری از سوریه حاکی است که داعش در شهر حمص احکام قطع دست و پای دو مرد را به وسیله ساطور قصابی در مقابل چشم صدها نفر به مورد اجرا گذاشته است. داعش ویدئوی این اقدام خود را منتشر کرده است. تصویر زیر از ویدئوی منتشره داعش گرفته شده است.
dustaan.com-بازار-برده-فروشی-1

از نظر غالب علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی اقدامات داعش بر خلاف معیارهای انسانی و اسلامی و به منظور مخدوش کردن چهره اسلام صورت می گیرد.

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. از هیچگس نترسید بکشید هر گناهی داشته باشه گردن من داعش یا وهابی حق زندگی کردن ندارن

  2. هرگس یه داعش را بکشت بهشت براو واجب است.

    هرگس یک وهابی را بکشت بهشت بر او واجب است. ابوبکرالبغدادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *