پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

عوامل «پایتخت ۵» از ترکیه بازگشتند +عکس

بازیگران و عوامل پشت صحنه مجموعه تلویزیونی  «پایتخت ۵» که چندی پیش برای ضبط بخش هایی از این سریال به ترکیه سفر کرده بودند، روز گذشته به تهران بازگشتند.

به گزارش خبرآنلاین، الهام غفوری با اعلام خبری درباره بازگشت عوامل «پایتخت ۵» گفت: پس از مازندران، تهران و شهرک سینمایی و… گروه برای ضبط برخی سکانس‌های این مجموعه به ترکیه رفتند که بازیگران اصلی این مجموعه نیز در این سفر حضور داشته و مقابل دوربین رفتند.

او ادامه داد: گروه روز گذشته به تهران بازگشتند و تصویربرداری پس از مدتی کار در ترکیه به پایان رسید.

تهیه کننده فصل های مختلف سریال «پایتخت» عنوان کرد: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است و سکانس‌های باقی مانده در تهران مقابل دوربین می‌رود. این در حالی است که کار صداگذاری و تدوین همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

او درباره تعداد قسمت‌های این سریال هم توضیح داد: احتمالا ۱۳ تا ۱۵ قسمت خواهد بود. ضمن اینکه فکر می کنم «پایتخت ۵» سریال متفاوتی از سایر قسمت ها باشد و به لحاظ پروداکشن، فضای تولید و قصه از فصل های قبلی خیلی متفاوت‌تر است.

«پایتخت ۵» ساخته سیروس مقدم احتمالا نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

عوامل «پایتخت ۵» از ترکیه بازگشتند

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *