پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

علی مطهری: هرکس ادعا کند اگر من جاى دولت بودم غوغا مى کردم، دروغ مى گوید

علی مطهری نماینده مجلس دهم: در این شرایط سخت و حوادث غیرمترقبه چون سیل، زلزله، پدیده ترامپ و شیوع کرونا، همین که دولت توانست سر پا بایستد، هنر بزرگی بوده است و اگر کسی ادعا کند که اگر من بودم غوغا می‌کردم، دروغ می‌گوید.

پیش‌نویس خودکار

بعد از برجام، اروپا و شرکت‌های اروپایی و آمریکایی از سرمایه گذاری در ایران استقبال کردند. اگر ما از این فرصت درست استفاده می‌کردیم و آنها سرمایه گذاری می‌کردند و ما بین کشورها و شرکت‌های خارجی رقابت ایجاد می‌کردیم، این به نفع ما بود. اما در بخشی از حکومت عزمی برای این امر وجود نداشت.

شاید در این شرایط سختی که ما داریم صلاح باشد که یکی از خودشان [به عنوان رییس جمهور] بیاید. وقتی این‌گونه باشد بالاخره باید زندگی مردم را تامین کنند، خودشان برمی‌گردند به برجام و حتی رابطه با آمریکا را درست می‌کنند و اینها ممکن است به نفع کشور باشد.

ولی اگر غیر از خودشان باشد مثل دوره‌ ریاست جمهوری آقای روحانی، کارشکنی ادامه می‌یابد و مردم ضرر می‌کنند.

تردیدی در اینکه مجلس دهم می‌توانست مؤثرتر عمل کند، وجود ندارد ولی دست و بال مجلس بسته بود. یکی از عوامل آن رفتار آقای لاریجانی رییس وقت مجلس که بیشتر دنبال اجرای دستورات بیرون مجلس بود تا حفظ جایگاه مجلس. در جاهایی می‌خواستیم کارهایی انجام دهیم ولی او مانع می‌شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *