سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

علی شمخانی: تمدید تحریم ها به معنی لگد زدن به برجام است

علی شمخانی در جمع خبرنگاران گفت: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است.

تمدید تحریمها به معنی لگد زدن به برجام است
“علی شمخانی” دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادواره سرداران و۴ هزار شهید استان گلستان که درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تمدید تحریم ها در این شرایط توسط هرکسی مفهومش لگد به برجام است و ملت ایران این لگد زدن را بی پاسخ نمی گذارد.
وی ادامه داد : بسته فنی فراهم کرده ایم که اگر این لگد زدن حاصل شد آن بسته فنی را عمل کنیم به نفعی که آنها مات و مبهوت شوند.
شمخانی در پاسخ به این سوال که ایران در اوضاع نا امنی منطقه چگونه با صلابت و اقتدار مسیر خود را طی می کند اظهارداشت: دشمنان از این شرایط عصبی و دوستان خوشحال هستند و این مسیری است که به کمک ملت ایران و تجارب در طول ۳۷ سال با درایت و تیز هوشی مقام معظم رهبری به دست آمده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سوال که  وضعیت امنیت داخلی را چطور می بینید عنوان کرد:  ما می رویم در انتخابات ۹۶ رکورد مشارکت، امنیت و رقابت سالم را بزنیم.
وی افزود: بین دو کنگره رئیس جمهور آمریکا دست به دست می شود از جهات دیگر در شرایط زمانی انتقال قدرت به سر می بریم و اما بین اوباما و ترامپ یک کنگره وجود دارد که تمدید قانون isa در دستور کنگره است. بحثهایی وجود دارد که در طول برهه زمانی که از سال ۱۹۸۶ تا به امروز مطرح بوده که اگر شاخص های توسعه ایران را بر مبنای خاصی که آنها داشتند که با اعمال این تحریمها ایران شاخص توسعه های خودش را از دست خواهد داد ارزیابی کند و می بینیم این تحریم ها هیچ تاثیری در هیچ بعدی نداشته است و در توانمندی هسته ای، موشکی و علمی تحریمها تاثیر گذار نبوده است.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *