سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عروس ۱۵ ساله بعد از مشاجره با شوهرش ناپدید شد!

نوعروس ۱۵ ساله بعد از مشاجره با شوهرش به‌طور مرموزی ناپدید شد. تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان فردیس برای رازگشایی از سرنوشت او آغاز شد.

عروس 15 ساله بعد از مشاجره با شوهرش ناپدید شد!

به گزارش خبرنگار جام‌جم، فاطمه ۱۵ بهار از زندگی‌اش گذشته و یک‌سال می‌شد که به خانه بخت رفته بود. از چند ماه پیش همراه شوهرش خانه‌اش را عوض کرده و ساکن منظریه کرج شده بودند.

او اولین روز مهر امسال به طور مرموزی ناپدید شد و شوهر و خانواده‌اش وقتی خبری از وی پیدا نکردند، به کلانتری اهری رفتند و ماجرای ناپدید شدن او را اطلاع دادند. پرونده‌ای در این باره تشکیل و در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت تا به رازگشایی از سرنوشت نوعروس گمشده بپردازند. این در حالی بود که با تحقیق اولیه از شوهر وی معلوم شد روز قبل کمی مشاجره داشته‌اند و بعد وی به محل کارش رفته و روز بعد که بازگشته ردی از همسرش در خانه نبوده است.
علیرضا، برادر نوعروس گمشده در این باره به جام‌جم گفت: خواهرم فاطمه و شوهرش چند ماه می‌شد که ساکن محله منظریه کرج شده بودند. من و خانواده‌ام از ماجرای ناپدید شدن خواهرم خبر نداشتیم تا این‌که اولین روز مهر امسال، دامادمان با ما تماس گرفت و سراغ فاطمه را گرفت.

وقتی متوجه شد که او نزد ما نیامده گفت که فاطمه ناپدید شده‌است. با شنیدن این موضوع دنیا برسرمان آوار شد. خودمان را به خانه فاطمه رساندیم، اما او در آنجا نبود. زمانی که با شوهرش حرف زدیم به ما گفت که روز قبل کمی با فاطمه جر و بحث‌شان شده و او گوشی تلفن‌همراه خواهرم را از وی گرفته است. بعد هم به سرکار رفته و روز بعد از پایان شیفت کاری‌اش وقتی به خانه بازگشته اثری از فاطمه نبوده‌است.
مرد جوان ادامه داد: به کلانتری اهری رفتیم و عکس و مشخصات او را در اختیار ماموران کلانتری قرار دادیم تا برای یافتن وی و اطلاع از سرنوشت خواهرم به ما کمک کنند. علاوه بر آن خودمان هم به پزشکی قانونی، بهزیستی و بیمارستان‌های سطح شهر و اطراف سرکشی کردیم، اما ردی از خواهرم نبود.

فاطمه دوست و آشنایی نداشت که نزد وی برود و همیشه خانواده‌ام کنارش بودند و هر مشکلی داشت با من و خانواده‌مان در میان می‌گذاشت. پلیس در حال تحقیق است تا شاید بتواند ردی از سرنوشت خواهرم پیدا کند و به دلنگرانی ما پایان دهد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *